JYSK România, retailerul scandinav de produse pentru casă și grădină, înființează un departament special dedicat vânzărilor către companii. Noul departament Business to Business este dedicat exclusiv clienților persoane juridice, atât companii private, cât și publice, și are rolul de a facilita achiziția produselor JYSK de către organizațiile care au nevoie de volume mari sau de consultanță.
“Le oferim companiilor flexibilitate în livrare, cantități mai mari și consultanță de specialitate. Cele 100 de magazine pe care le avem acum în România au, în același timp, și un rol de showroom. Ne putem întâlni cu clienții în magazin, le putem prezenta cele mai bune oferte și le putem face o selecție aplicată pe nevoile lor. Începând din toamna acestui an vom avea două cataloage în plus alocate B2B. Unul va apărea în toamnă și va include colecția de mobilier de interior, iar cel de-al doilea va fi în primăvară, pentru colecția Outdoor”, explică Ciprian Frățilă, B2B Manager JYSK România.
Cumpărături mai simple
Prin introducerea unui departament B2B local, JYSK dorește să îmbunătățească experiența clienților B2B din România. Principalul obiectiv este de a se asigura că aceștia au cel puțin aceleași posibilități și că pot interacționa cu JYSK la fel de ușor ca și clienții persoane fizice. Astfel, clienții persoane juridice vor putea beneficia de oferte atractive, de sprijin în achiziționarea și livrarea unor volume mai mari într-un timp scurt, de asistență și consultanță cu privire la produsele potrivite în funcție de nevoi și de traficul estimat, astfel încât experiența de cumpărături să fie ușoară prin orice canal vor interacționa cu JYSK.
“Prin prisma produselor pe care noi le vindem, clienții pe care îi avem în vedere în prima etapă sunt cei care activează în domeniul HoReCa: hoteluri, pensiuni, camping-uri, hosteluri. În etapa următoare avem în vedere și instituții publice sau private precum municipalități, grădinițe, școli, centre de bătrâni, spitale”, spune Ciprian Frățilă.
Experiență internațională
Serviciul B2B este implementat de JSYK de mai mulți ani în Danemarca, Suedia, Norvegia, Finlanda, Polonia și Croația.
“A fost o perioadă mai lungă de analiză, în care am identificat clienții importanți, procedurile existente, am lucrat cu colegii de la sediul central din Danemarca și din celelalte țări, în special țările apropiate, Croația, Polonia, pentru a vedea ce proceduri au aplicat ei. În toate țările în care implementăm B2B facem un proces de analiză a pieței, a concurenței și a sistemelor pe care le folosim”, explică Ciprian Frățilă.
Printre produsele cel mai des comandate de către clienții B2B se numără mobilierul de interior, mobilier de exterior precum scaune de grădină, mese de grădină și seturi de terasă, precum și produse pentru dormit precum saltele, perne, plăpumi.
Despre JYSK România
JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa. Grupul desfășoară operațiuni în peste 51 de țări și numără un total peste 26.500 de angajați și peste 3000 de magazine.
JYSK a inaugurat primul magazin pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în orașul Aarhus, al doilea cel mai mare din țară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de granițele țării odată cu deschiderea unui magazin în Germania.
Retailerul danez de mobilă și decorațiuni interioare comercializează o gamă variată de produse pentru casă și grădină la o calitate ridicată și la cel mai redus preț. Sub deviza „Sleeping and Living”, magazinele JYSK oferă tot ce este necesar în casă pentru viața de zi cu zi, de la mobilier de interior și de grădină, până la lenjerii de pat, perne, obiecte decorative și de iluminat.
JYSK a intrat pe piața din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Rețeaua numără în prezent 100 de magazine în România. Compania JYSK este deținută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu și alte companii, cu o cifră de afaceri anuală de 4,8 miliarde de euro. Cifra de afaceri JYSK este de 4,1 miliarde euro.