Provocarea se adresează studenților de anul II de la facultatea de Design din cadrul UAD Cluj, coordonați de dl. Asistent univ. dr. Octavian Simion și constă în proiectarea, realizarea și prezentarea unui corp de iluminat coerent cu criteriile estetice ale brandului Unique, pornind de la un simplu bec led. Proiectele care se vor clasa pe primele 3 poziții în urma evaluării de specialitate și a votului oferit de public vor fi premiate, iar produsele vor fi expuse în showroom-ul Unique Lighting din Cluj-Napoca, calea Mănăștur 38-40.

“Unique este un proiect care aduce frumosul accesibil în casele românilor, pornind de la iluminat. Concursul este un prim pas prin care punem în practică misiunea Unique Lighting. Prin acest proiect dorim să inițiem un dialog pe tema iluminatului, care să faciliteze calibrarea între viziunea creativă, cerințele și așteptările clienților (beneficiari finali) și cerințele producătorilor și comercianților de corpuri de iluminat.”, a explicat Ilka Csoregi, director general Klausen Exim, studenților prezenți astăzi la showroom.

Această misiune se bazează pe valorile brandului:

-pe o abordare win-win-win, în care punem în echilibru beneficiile oferite clientului, cele oferite comunității și ale companiei,

-inovație tehnologică, orientare către soluții durabile și sustenabile din punct de vedere al impactului asupra mediului,

-educarea publicului pe criterii estetice și tehnice în domeniul iluminatului,

-realizarea de parteneriate cu firme și artiști locali cu care împărtășim aceleași valori/principii.

Detaliile tehnice ale concursului de proiecte au fost prezentate de asistent univ. dr. Octavian Simion, iar arhitect Camelia Sisak, curatorul colecțiilor Unique Lighting a împărtășit sfaturi utile tinerilor designeri, pentru a-i ajuta să înțeleagă mecanismele prin care se calibrează viziunea artistică, așteptările clientului (beneficiarul final) și cerințele producătorilor și distribuitorilor de corpuri de iluminat.

La final, tinerii au avut ocazia de a studia corpurile de iluminat expuse în showroom, au făcut fotografii pentru a-și documenta sursele de inspirație și au discutat diverse aspecte tehnice, funcționale și estetice ale produselor care le-au atras atenția cu echipa Unique Lighting. Interesul manifestat și nivelul de detaliu al întrebărilor ne fac foarte optimiști cu privire la calitatea proiectelor care vor fi înscrise în concurs, până la termenul limită – 14 mai.

Vă invităm să urmăriți competiția UNIQUE Design challenge  și să votați favoriții, în perioada 19-23 mai, pe Facebook sau Instagram, pe pagina Unique Lighting.

Despre Klausen Exim & Unique Lighting

SC KLAUSEN EXIM SRL, companie fondată în 1994, este unul dintre principalii distribuitori de corpuri de iluminat din România, cu o cifră de afaceri de 8 milioane de euro și 75 de angajați. Produsele Klausen Exim, din brandurile Klausen și Light4You pot fi găsite în toate lanțurile de magazine DYI și în numeroase magazine de specialitate din țară. Brandul Unique Lighting, recent lansat, oferă o selecție de produse premium, din punct de vedere al designului și calității, la prețuri accesibile, care pot fi achiziționate online, pe https://www.uniquebyklausen.com/, în showroomul Unique Lighting din Cluj-Napoca, calea Mănăștur nr. 38-40 și prin intermediul designerilor de interior și a partenerilor comerciali cu care colaborăm.

Source