splatiu comercial constanta mamaia

Dacă ai ajuns aici înseamnă ca faci parte dintre antreprenorii ce-și doresc un spațiu comercial în Constanța. Probabil că ai o pasiune sau o idee de milioane care așteaptă să fie implementată. Însă singurul pas ce-l mai ai de făcut este achiziționarea unui astfel de spațiu comercial.

Indiferent că vrei să cumperi sau să închiriezi un spațiu comercial în Constanța, este bine să te orientezi după anumiți factori. Există aspecte ce trebuie verificate înainte de a bate palma cu proprietarul.

Lista spațiilor de închiriat Constanța este mai lungă decât cea a spațiilor comerciale de cumpărat. Fiind o zonă turistică, foarte multă lume își dorește măcar un mic business acolo. Fii tu norocosul!

Ce criterii trebuie să îndeplinească un spațiu comercial Constanța?

Să spunem că te-ai dus, ai văzut spațiul, însă după ce ai semnat contractul problemelor au început să apară. Din această cauză este necesar ca înainte de a-ți da semnătura să verifici atent anumite aspecte pentru a evita surprizele neplăcute.

Iată câteva aspecte la care să fii atent:

  1. Structura locației

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l verifici, indiferent de specificul afacerii tale, este structura spațiului pe care urmează să-l închiriezi. Asigură-te că nu există vreo țeavă spartă sau fisurată.

În cazul în care proprietarul îți spune că a făcut renovări, poți să întrebi câteva lucruri pentru a te familiariza cu plusurile ce le-a adus prin ultima investiție.

  1. Dotările spațiului

Caracteristicile pe care spațiul comercial ți le pune la dispoziție trebuie să fie în concordanță cu specificul afacerii tale. Acestea trebuie să corespundă tuturor cerințelor tale.

În cazul în care este contrar așteptărilor, mai bine îți oferi puțin mai mult timp în găsirea altui spațiu comercial, decât să investești mult prea mult în ceva fără rezultat.

  1. Cablurile de comunicare

Acest subpunct se referă la necesitățile pe care modernismul le-a dezvoltat. Așadar, asigură-te că spațiul este dotat cu o linie de telefonie.

Locul trebuie să fie conectat la o rețea de fibră optică sau la alt fel de rețele de internet. Dacă furnizorii de servicii nu îți sunt convenabil, atunci interesează-te dacă poți să îi schimbi.

  1. Electricitatea și aerul condiționat

Un spațiu comercial trebuie să fie obligatoriu dotat cu electricitate și aer condiționat. Verifică dacă sistemele sunt suficiente pentru specificul afacerii tale. Vezi numărul de prize, posibilitatea de a pune altele noi și capacitatea lor.

Pentru o afacere cu consum ridicat de energie și mai ales intens, este important ca sistemul să fie capabil să le susțină. În caz contrar, s-ar putea să te lovești de niște probleme ce-ți pot afecta grav afacerea.

  1. Locația spațiului comercial

Poate unul dintre cele mai importante aspecte este reprezentat de locația spațiului comercial. Degeaba îți deschizi o afacere dacă vadul zonei respective nu este bun pentru tine. Caută spații comerciale de vânzare în Constanța în locuri des tranzitate.

Succesul afacerii tale este strâns legat de acest criteriu. Pentru un fast-food este important ca spațiul central să se situeze în centrul orașului.

  1. Regulamentul zonal

Toate bune și frumoase, spațiul găsit se potrivește perfect nevoilor tale, însă mai este un criteriu pe care majoritatea îl ignoră: regulamentul zonal.

Este posibil ca activitatea desfășurată de tine să nu se poată realiza în zona cu pricina. Asigură-te că nu există nici o piedică în deschiderea afacerii tale, înainte de a semna contractul.

  1. Chiria/Prețul

Fiecare spațiu comercial are un anumit preț în funcție de dotările și locul unde se află. Datorită contextului economic în care suntem, partea financiară devine un factor definitoriu pentru orice afacere.

Realizează un plan financiar pentru perioada contractuală. Foarte mulți proprietari sunt tentați să-ți ofere un contract pe o perioadă comercială de aproximativ un an.

  1. Accesul în incintă

Verifică cu câtă ușurință clienții vor intra în incinta spațiului tău. Este de preferat să oferi posibilitatea și oamenilor cu dizabilități, pentru a nu discrimina. Intrarea trebuie să fie la vedere.

  1. Reclama

Ca orice afacere care dorește să iasă în evidență, vei avea nevoie de reclamă. Asigură-te că vei avea unde să o montezi, fără a încurca pe nimeni din jurul tău.

Ce fel de afaceri poți deschide în Constanța?

Dacă nu ai prea multe idei și totuși îți dorești să deschizi o afacere în Constanța, iată mai jos câteva idei de afaceri potrivite:

  1. Cafenea

Cu o cafenea nu ai cum să dai greș niciodată. Iubitorii de cafea vor căuta mereu specialitatea în această băutură. Doar prin mirosul său vei putea atrage clienții.

O cafenea este potrivită pentru aproape orice fel de spațiu comercial. În cazul în care locul este mai mic, te poți orienta către o afacere de tip To Go.

  1. Magazin de produse hand-made

Un grup mai mare de tineri care creează obiecte cu totul și cu totul speciale ar trebui să-și unească forțele și să deschidă un astfel de magazin în centrul Constanței. Este o zonă turistică, iar străinii apreciază foarte mult obiectele realizate acasă.

  1. Magazin de dulciuri

Știi acele magazine, nu prea mari, specifice occidentului, în care poți găsi dulciuri din America sau alte colțuri ale lumii? Imaginează-ți un asemenea loc în spațiul comercial din Constanța pe care l-ai ales.

Cu siguranță tinerii se vor bucura cel mai mult de specificul business-ului tău. Oamenii au nevoie de lucruri noi, care să le stârnească interesul. De ce să nu fii tu acela ce le împlinește dorințele?

  1. Brutărie sau patiserie

Oricine își dorește ceva de mâncare sau ceva dulce cu el pe plajă. Așadar, dacă îți deschizi o brutărie sau patiserie la doar 5 minute de plajă, s-ar putea să fii surprins de cât de multă lume îți trece pragul.

Indiferent de specificul afacerii tale, un spațiu comercial în Constanța este o alegere înțeleaptă a unui antreprenor ce-și cunoaște adevăratul potențial. Este locul unde poți să exploatezi la maxim ceea ce ți-ai dorit să faci pe cont propriu.

Source