Aplicatia GoCab Romania a lansat un nou serviciu: publicitate in taxi, prin programul GoCab Advertise Partners. Practic, prin intermediul unor tablete montate pe partea posterioara a scaunelor din fata, clientii de taxi pot urmari diferite reclame. Avantajul acestor reclame este ca acestea pot sa fie foarte targetate, ajungand exact la publicul-tinta dorit. De pilda, ele pot fi integrate intr-un calup de continut video care se refera la destinatia aleasa de clientul de taxi. De exemplu, un turist care cheama un taxi prin aplicatia GoCab Romania din Aeroportul Henri Coanda si doreste sa mearga in zona centrala a Bucurestiului va putea urmari inclusiv reclame la restaurantele din Centrul Vechi.

Alin Grosu, director departament de dezvoltare software GoCab Romania, a declarat: „Partenerii care aleg sa se alature programului nostru GoCab Advertise Partners pot beneficia de venituri suplimentare. Noi suntem foarte flexibili atunci cand vine vorba de partenerii nostri si nerabdatori sa impartasim cu ei succesul si castigurile, prin intermediul celor mai inovatoare tehnologii pe care le implementam in programele noastre! Iar clientii de publicitate se pot bucura de accesul la publicul-tinta pe care si-l doresc!?

Aplicatia GoCab Romania este o aplicatie de comanda taxi care poate fi descarcata in mod gratuit. Este o aplicatie in continua extindere, in acest moment fiind prezenta in peste 25 de orase mari din tara.
IOS: https://apple.co/3sCDykA
Android: https://bit.ly/3G3xuHD
Huawei: https://bit.ly/3sA0v8g
Informatii suplimentare referitoare la aplicatia GoCab puteti gasi pe website-ul companiei, www.gocab.ro, sau sunand la telefon 021.9595. Compania GoCab Software S.A. este o companie romaneasca, fiind listata la Bursa de Valori Bucuresti.

De asemenea, pentru mai multe informatii, puteti contacta ARENA Communications (e-mail: [email protected], [email protected], numar de telefon 0720.03.10.27). ARENA Communications S.R.L. este o agentie de comunicare si de promovare cu 20 de ani de experienta, fiind infiintata in anul 2002.

Source