28 aprilie 2022 (Rapoarte Market Insight) – Dimensiunea pieței mopului electric este programată să depășească 250 de milioane de dolari până în 2026, potrivit unui nou raport de cercetare al Global Market Insights, Inc.

Astăzi, în sectoarele rezidențiale și comerciale, ca urmare a pandemiei globale de COVID-19, oamenii au început să opteze pentru diverse moduri avansate de curățare a podelelor și a suprafețelor, accelerând cererea de mopuri electrice. De fapt, nivelurile în creștere ale veniturilor disponibile ale consumatorilor le-au permis persoanelor să-și înlocuiască mopurile tradiționale cu cele electrice, deoarece aceste produse sunt foarte echipate cu sisteme de abur, sisteme de stocare a apei și alte caracteristici îmbunătățite, fiind în același timp fără fir pentru a ușura operarea, devenind un mop pentru parchet perfect.

Pe măsură ce nevoia de reducere a muncii manuale în timpul procesului de curățare crește treptat, diverse companii au făcut brainstorming în dezvoltarea mopurilor electrice avansate din punct de vedere tehnologic, care sunt potențial integrate cu componente electrice precum bioreactoarele cu abur, motoarele și altele. O astfel de companie, Xiaomi a anunțat în 2019 lansarea mopului electric de mână fără fir MIJIA, în încercarea de a răspunde nevoilor în creștere ale oamenilor mopurile electrice care sunt foarte avansate în tehnologie. Se așteaptă ca mișcări similare ale diverșilor importanți puternici din industrie să creeze oportunități profitabile.

Având în vedere că jucătorii din industrie contribuie enorm la introducerea și dezvoltarea mopurilor electrice foarte avansate, ar fi esențial să menționăm Gladwell Clean. Unul dintre liderii de seamă pe piața mopului electric fără fir, Gladwell Clean a anunțat la începutul anului 2020 lansarea mopului său electric 3 în 1 fără fir – Glider, pentru populația globală, la o rată absolut redusă. Fiind cel mai bun mop, preferat din toate timpurile, datorită design-ului fără fir a lui Glider, care fac mopul ușor de utilizat, fără a compromite spațiul de depozitare. Produsul a câștigat o popularitate imensă datorită timpului său rapid de încărcare și a capacității de curățare fără întrerupere.

Un alt exemplu care demonstrează perspectivele de afaceri înfloritoare este lansarea PurSteam ThermoPro 12-in-1 Steam Cleaner în 2019. Produsul este capabil să curețe gresie, lemn de esență tare, vinil și altele, putând curăța în același timp bucătărie și covoare cu ajutorul acestuia. tehnologie cu abur.

Deși, oamenii de pe tot globul așteaptă cu nerăbdare să cumpere produse online în timpul COVID-19, graficul de vânzări offline a unui mop de spălat pe jos a crescut treptat de-a lungul timpului, datorită preferinței utilizatorilor de a testa echipamentul fizic. Mai mult, canalele de vânzare offline oferă consumatorilor o gamă largă de avantaje, cum ar fi livrarea instantanee, verificări fizice și satisfacția clienților, care contribuie semnificativ la creșterea vânzărilor offline.

Despre Global Market Insight:

Global Market Insights, Inc., cu sediul în Delaware, SUA, este un furnizor global de servicii de consultanță și cercetare a pieței, oferind rapoarte de cercetare sindicalizate și personalizate împreună cu servicii de consultanță pentru creștere.

Rapoartele noastre de business inteligente și de cercetare în industrie oferă clienților perspective penetrante și date de piață acționabile special concepute și prezentate pentru a ajuta la luarea deciziilor strategice. Aceste rapoarte exhaustive sunt concepute printr-o metodologie de cercetare proprietară și sunt disponibile pentru industriile cheie, cum ar fi chimicale, materiale avansate, tehnologie, energie regenerabilă și biotehnologie.

Source