Intreaga experienta imersiva s-a desfasurat in Skylight at The Armory, o locatie care a fost esentiala in industria de manufacturare a orasului timp de un secol. Reinsufletirea acestui loc istoric se aliniaza cu misiunea brandului de a reactiva spatii creative si culturale pentru comunitate, facandu-le un mediu ideal pentru evenimentele de tipul 501 Experience. Skylight at The Armory a fost construit in 1912 pentru a inlocui fostul avanpost al Garzii Nationale din San Francisco, avand un loc considerabil din districtul eclectic si central Mission District al orasului.

In prim-planul activarii 501 Experience s-a regasit Chapters, o instalatie de arta ce pare ca prinde viata cu fiecare privire, si care se foloseste de teme precum Istoria & Mostenirea, Embleme, Impact Cultural si Devotament de Neclintit, totul pentru a transpune conceptul The Greatest Story Ever Worn. Pe langa cea mai veche pereche de blugi Levi’s, Chapters a prezentat piese din denim purtate de icon-urile culturii pop de-a lungul anilor, cum ar fi legenda Bay Area, si anume, Harvey Milk. Arhivele Chapters au aratat in cele din urma cum blugii 501 au trecut de la imbracamintea de lucru a muncitorilor si a cowboy-ilor la un produs care transpune perfect schimbarile socio-culturale din intreaga lume, transformand moda.

„Suntem incantati sa sarbatorim unul dintre cele mai importante momente din istoria modei, chiar aici, in San Francisco, locul de nastere al blugilor 501, fiind un oras pe care il numim acasa.”, a declarat Chris Jackman, Vicepresedinte Global Brand. Marketing la Levi Strauss & Co. „Atat de multa creativitate si pasiune au fost implicate in proiectarea acestei uluitoare activari 501 Experience, care serveste drept un tribut adus orasului San Francisco si nenumaratilor indivizi care au contribuit la scrierea istoriei 501.”

501 Experience a inclus si 501 Factory, un spatiu care a gazduit eforturile de personalizare ale brandului Levi’s. Bazat pe Levi’s Eureka Innovation Lab din San Francisco, 501 Factory a oferit oaspetilor ocazia rara de a arunca o privire la tehnicile Levi’s, creandu-si propria pereche de blugi 501, in urma unei consultari cu Bart Sights, Vicepresedinte al Inovatiei Tehnice la Levi Strauss & Co. Au fost create doar 150 de perechi, fiecare numerotata manual si personalizata cu detalii aniversare. Cu o suita completa de personalizari cu laser, spalari si finisaje de tipul arcade, vizitatorii 501 Factory au putut observa fiecare etapa din crearea unui produs din denim, de la tesutul modelului, pana la taiatul si cusutul acestuia.  

In cadrul evenimentului a existat si un atelier numit Denim Workshop, care este o extensie a conceptului 501 Factory si in cadrul caruia denim-ul a fost reparat, reinventat, colectat si discutat. Dupa modelul unui atelier de croitorie clasic, participantii din cadrul atelierului si-au putut repara piesele Levi’s preferate, au putut cumpara blugi vintage Levi’s 501 si au participat la cursuri practice despre sustenabilitate, upcycling si design de denim, oferite de parteneri ai brandului, inclusiv Nicole McLaughlin si 625 Industries.

In plus, a existat si un magazin pop-up de unde vizitatorii au putut sa-si cumpere articolele Levi’s preferate in timp ce au descoperit intr-un mod exclusiv si captivant alte piese vestimentare. In timp ce blugii 501 au fost punctul central al magazinului, au fost expuse si alte piese emblematice, inclusiv diverse jachete, tricouri si pantaloni scurti. Magazinul a avut o componenta de croitorie incorporata, unde vizitatorii si-au putut personaliza imediat noile achizitii.

In cele din urma, 501 Experience a gazduit o piata ce s-a dorit sa fie o explorare atent organizata a oamenilor, locurilor si brandurilor care au contribuit la modelarea culturii din San Francisco. Furnizorii care au participat ii includ pe Verve Coffee Roasters, Woodshop, Tunnel Records si Humphry Slocombe Ice Cream. Piata a avut, de asemenea, o pictura murala realizata de artistul Brijean, din Bay Area.

Despre brandul Levi’s

Brandul Levi’s simbolizeaza stilul american clasic si cool fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s au devenit unele dintre cele mai recunoscute articole de  imbracaminte din lume, captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat si inovator neobosit, care este de neegalat in industria de imbracaminte. Gama noastra de imbracaminte de blugi si accesorii de top este disponibila in peste 110 de tari, permitand persoanelor din intreaga lume sa-si exprime stilul propriu. Pentru mai multe informatii despre marca Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com.

 

Despre Levi Strauss & Co.

Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte de brand din lume si un lider global in imbracaminte pentru blugi. Compania proiecteaza si comercializeaza blugi, imbracaminte casual si accesorii aferente pentru barbati, femei si copii sub brandurile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co., Denizen si Beyond Yoga. Produsele sale sunt vandute in peste 110 de tari din intreaga lume printr-o combinatie de lanturi de comercianti, magazine universale, site-uri online si o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine dedicate brandului. Veniturile nete raportate de Levi Strauss & Co. in 2022 au fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, accesati http://levistrauss.com, iar pentru stiri si anunturi despre companie accesati http://investors.levistrauss.com.

 

Source