Metodele „traditionale” de a-ti face reclama raman in picioare chiar si in vremurile in care aproape toata lumea are in buzunar un smartphone pe care il butoneaza la tot pasul. Imbracamintea personalizata cu numele sau logoul unei firme ori companii este una dintre cele mai bune idei pentru cei care vor sa isi promoveze afacerile.

De ce sa apelezi la haine personalizate

Publicitatea offline se poate face prin flyere, bannere, afise, insa are limite in spatiu si timp. Hainele personalizate, in schimb, pot duce mesajul si logo-ul unei firme intr-o multime de locuri in care in mod normal nu te-ai gandi sau nu ai putea sa iti faci publicitate.

Daca optezi pentru imbracaminte personalizata trebuie sa stii ca aceasta are un impact vizual puternic, iar numele unei firme pe un tricou, o vesta sau o jacheta poate atrage foarte usor atentia asupra brandului pe care doriti sa il promovati. 

Avantajele publicitatii prin imbracaminte personalizata

Click-stop.ro produce haine personalizate pentru firme intr-o gama variata de culori si stiluri. Tricouri cu logoul unei companii, veste sau jachete cu numele unei firme, fleece sau echipamente de lucru, toate pot deveni o carte de vizita si pot face mesajul tau vizibil oriunde, la orice ora, fara costurile pe care le-ar presupune o campanie publicitara prin intermediul mijloacelor de comunicare. 

Orice afacere poate deveni vizibila, chiar daca nu are alocat un buget impresionant pentru materiale publicitare; tricourile personalizate sunt o modalitate rentabila de a promova o afacere mai mare sau mai mica. Logoul va face vizibil brandul in anturajul angajatilor care le poarta, pe strada sau in mijloacele de transport in comun. Publicitatea prin imprimare pe textile precum jachetele sau hanoracele angajatilor este o metoda eleganta de a aduce serviciile pe care le oferi in atentia publicului pentru ca este stiut faptul ca un mesaj imprimat pe un obiect vestimentar va atrage mereu atentia. 

Hainele imprimate vor fi, practic, o uniforma pentru angajati, fie ca alegi sa personalizezi tricouri obisnuite, tricouri Polo, camasi sau jachete.

De asemenea, pentru promovarea brandului poti alege sa oferi cadou tricouri personalizate cu logoul acestuia, ceea ce va duce numele tau si mai departe, la potentiali clienti noi.

Imbraca-ti angajatii in echipamente de lucru inscriptionate si vei transmite clientilor si potentialilor clienti o dovada de profesionalism.

Daca ai, spre exemplu, un restaurant recent deschis sau care pur si simplu vrea sa isi consolideze pozitia, imprimarea obiectelor vestimentare purtate de angajati (camasi, sorturi etc.) este nu doar o forma de publicitate, ci si o afirmare eleganta a identitatii si o modalitate de a imprima in memoria clientilor numele localului. Aceeasi idee se poate aplica in cazul clinicilor si cabinetelor medicale, al firmelor de paza, de transport ori de constructii, ca sa dam doar cateva exemple.

Obiectele vestimentare pot fi personalizate prin mai multe metode, de la clasica broderie, pana la tehnica DTG (printare direct e tesatura) sau a termotransferului.

Imprimarea Direct to Garment (DTG) este recomandata pentru designuri complexe, cu multe culori, si, mai ales, atunci cand nu vrei un logo cauciucat care poate provoca disconfort. Printul pe tesatura lasa pielea sa respire si nu deranjeaza deloc in timpul purtarii obiectelor vestimentare personalizate.

Source