Spotul este plin de referinte cinematografice, tehnologie CGI, culori si tendinte inspirationale – un videoclip de cateva zeci de secunde care descrie perfect ADN-ul marcii.

Brandul ne invita intr-o calatorie nostalgica, dar expresiva, intr-o lume in care ne gasim implinirea, in care traim cele mai bune vieti conform unor principii care ne reflecta pe fiecare dintre noi. Este un loc fericit, plin de frumusete, deschidere, care satisface curiozitatea, sprijina dezvoltarea si intareste puterea.

Strada este podiumul nostru – aici se nasc tendintele si cele mai bune surse de inspiratie. MODIVO le poarta in orasele viitorului – metropolele tehnologice. Astazi le parcurgem in uniforme moderne si reinterpretate. Echipati cu accesorii high-tech si holograme colorate, ne jucam cu conventiile, ne raspandim aura si cautam oameni ca noi. Fluxul de energie si de sensibilitate este clar vizibil in spot. Gasindu-ne „tribul”, ne simtim impliniti, sustinuti si linistiti.

MODIVO ne incurajeaza sa facem din aceasta calatorie doar inceputul procesului de descoperire a noastra, pentru ca originalitatea, autenticitatea si expresivitatea se afla in noi. Impreuna, putem construi lumea in care sa traim cel mai frumos. Mesajul principal al spotului este despre exprimarea de sine, despre gasirea locului propriu, despre a fi impreuna si despre putere. Simbolul sau este culoarea – eroina o cauta in colturile lumii, fara sa-si dea seama ca ea insasi este puterea. Culoarea, eliberata printr-o lacrima simbolica, devine ghidul ei si ii da energia necesara pentru a o gasi si mai mult. La propriu si la figurat, eroina se ridica deasupra orasului incolor. Culegand un fruct din copacul in care este inchisa culoarea, se muta intr-un loc plin de viata si putere. Ea devine liderul unui trib colorat care porneste impreuna in cautarea si mai multor culori. Ei ajung intr-un loc care este o oaza de culoare, care le ofera fericire si implinire.

La fel ca o opera de arta deschisa, spotul lasa loc de interpretare. Fiecare poate percepe simbolurile in functie de propria sensibilitate.

„Capul, care apare la finalul spotului, pentru unii poate fi zeita culorii, forta interioara si aura eroinei care s-a materializat in acest fel. Iar pentru altii, o consolare magica, un loc in care au fost meniti sa ajunga.” – spune Julia Rogowska, regizor.

„Eroina MODIVO are nevoia de a apartine unei comunitati. Ea cauta o sensibilitate similara, pentru ca ea este puterea. Aceasta este o poveste despre iubirea de sine si despre iubirea fata de ceilalti. Despre empatie si despre a fi tu insuti. Aceasta este cheia pentru a schimba lumea. Oferind informatii clare despre noi insine, intalnim oameni care sunt asemanatori cu noi, iar apoi magia se intampla!” – adauga Ola Szol, director MODIVO.

Primele scene ale spotului au fost filmate in Expo Hall – cu referire la orasele futuriste ale viitorului prezentate in cadrul targului din Dubai. Scenele ulterioare au fost filmate in desertul Sahara, in apropiere de platoul de filmare al celebrei serii Star Wars. Spatiile desertice sunt o referinta directa la cinematograful futurist. Un videoclip ambiguu, cu simboluri ascunse, este o lucrare fara sfarsit – MODIVO vrea sa continue povestea unei eroine cu care fiecare dintre noi se poate identifica. Descoperirea si exprimarea de sine, subliniind faptul ca fiecare persoana este diferita – prezentata intr-un mod modern si avansat din punct de vedere tehnologic este o reflectare perfecta a MODIVO.

Source