Pentru ca anul acesta este primul in care petrecerile de Revelion vor fi premise.Dar unde mergem de revelion ? . Majoritatea restaurantelor din Bucuresti si din tara organizeaza evenimente speciale pentru a intampina noul an, cu mese extravagante, muzică live și DJ revelion care cântă până târziu în noapte.( Defapt Pentru nopţile de Crăciun şi Anul Nou – noaptea de 24 spre 25 şi 31 spre 1 – nu vor fi restricţii referitoare la ora până la care vor fi deschise restaurantele sau vor funcţiona operatorii economici. Deci pot fi pe toată durata nopţii, dar cu limită de 50% la locurile care pot fi ocupate şi cu prezentarea certificatului de vaccinat, trecut prin boală sau testat.)
Organizarea unei petreceri de sfârșit de an sau de revelion necesită câțiva pași cheie pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă în această noapte specială.
1. Bugetul
Orice eveniment necesită un buget. Poate fi flexibil, dar va fi o modalitate bună de a stabili o limită între ceea ce îți dorești și ceea ce se poate realiza în mod realist. Este important să planificați o petrecere de sfârșit de an care să corespundă posibilităților dvs. Cheltuirea prea mult sau prea puțin va pune presiune asupra anumitor aspecte ale proiectului. Puteți stabili un buget pe cap de locuitor și puteți cere invitaților o contribuție pentru a acoperi costurile evenimentului dvs. Indiferent dacă alegeți să vă taxați oaspeții sau nu, ar trebui să utilizați un serviciu de bilete online pentru a gestiona înregistrarea.
2. Planificarea
Organizarea este o chestiune de planificare! Dimensiunea și amploarea evenimentului dvs. vor determina cât de devreme trebuie să începeți planificarea, precum și numărul de sarcini pe care va trebui să le îndepliniți. Ar trebui să vă faceți timp pentru a enumera toți pașii, starea lor și pentru a planifica fiecare pas cu atenție pentru a obține o imagine clară a reperelor dvs. și dacă ar trebui să delegați sau nu unele sarcini. Începeți de la data petrecerii dumneavoastră pentru a stabili ce ar trebui făcut cu 2 săptămâni înainte, cu 1 săptămână înainte și cu o zi înainte.
3. Locația perfectă
Acest lucru ar trebui aranjat cu mult înainte de ziua cea mare. Găsirea locului perfect poate fi dificilă. Sunt multe petreceri în perioada sărbătorilor și cele mai inedite și interesante locuri vor fi rezervate rapid. Începeți-vă cercetarea prin sortarea criteriilor între elementele obligatorii, cele importante și cele plăcute. Definiți-le în raport cu numărul de invitați așteptați, bugetul dvs., echipamentul de care aveți nevoie, atmosfera pe care doriți să o creați pentru petrecerea dvs.
4. Furnizorii de servicii
În mod normal, petrecerea dvs. necesită mâncare și băutură pentru participanți. Uneori, acestea sunt incluse în închirierea locației, dar puteți opta și pentru catering și să căutați furnizori externi: furnizori de catering și barmani adaptați stilului de petrecere pe care îl planificați – fie că este o cină, un cocktail sau o petrecere.
Odată ce oaspeții dvs. au opțiuni de mâncare și băutură, poate doriți să vă uitați la divertisment. Va trebui să vă asigurați că există muzică dacă nu este inclusă în închirierea locației. Alegeți opțiunea care vi se potrivește cel mai bine:un band , un DJ etc. Întrebați prin preajmă, prietenii și rudele vă pot fi de mare ajutor în aceste situații.Transformă-ți petrecerea într-o seară de neuitat! Dacă doriți să oferiți oaspeților o seară de neuitat, nu ezitați să oferiți o experiență unică, cum ar fi un simbol de adus acasă: o cabină foto, un mic cadou, o provocare, un joc prietenos, karaoke sau un test. Orice idee care va oferi divertisment și va impresiona oaspeții dvs. este una bună! Unele locații vor oferi divertisment, nu ezitați să analizați acest lucru.
5. Oaspeții
Oaspeții tăi sunt cea mai importantă parte! Nu lua comunicarea cu ușurință dacă vrei să ajungi la un public mai larg decât oamenii pe care îi cunoști direct. Vorbește despre evenimentul tău pe toate canalele tale de socializare. Trimiteți invitații din timp și păstrați legătura cu ele, astfel încât invitații dvs. să țină cont de data și de informațiile cheie și, mai important, să nu uite de petrecerea dvs. sau să accepte o altă invitație.Când trimiteți invitațiile, de ce să nu profitați de această ocazie pentru a pune câteva întrebări folosind un formular. Unele informații care pot fi utile de colectat includ: alergii alimentare, date convenabile, dacă oamenii doresc să aducă un +1 etc. Acesta este și momentul de a chestiona oaspeții, poate fi apreciată o temă care vă va oferi un ghid pentru decorarea dvs., divertisment și cadouri.
Daca esti in cautarea unui DJ de revelion poti apela cu incredere la SuperDj .
Intra in legatura un consultant SuperDj si scapa de grija distractiei.