Vom discuta in acest articol despre cateva dintre modalitatile de a gasi clienti in domeniul traducerilor. Stim ca in prezent competitia este extrem de mare pe aceasta nisa. Cu toate acestea, metodele de a atrage clientii pentru acest domeniu de activitate va fi total diferita fata de alte zone economice.

In acest articol veti vedea mai exact partea de promovare a serviciilor de traducere. Veti afla de ce este important sa se fructifices zona, pentru a comercializa aceste servicii.

Solutii pentru a gasi clienti in domeniul traducerilor

Vom imparti acest subiect in doua categorii. Prima dintre ele este alegerea zonei de pozitionare a biroului de traducere. A doua este modalitatea de promovare online, necesara pentru vizibilitate si pentru a gasi mai multi clienti. Astfel, sa nu mai pierdem timpul si sa intram in subiectul articolului.

cum se vor gasi clienti in domeniul traducerilorAlege cu grija zona in care plasezi biroul de traduceri

Zona in care se afla agentia de traduceri este unul dintre cele mai importante elemente, ce genereaza clienti. Plasamentul biroului de traduceri va fi un factor cheie, pentru a genera noi clienti si pentru a pastra clientii vechi. Orasele mari din Romania sunt centrele care dau curs celui mai mare numar de clienti in traduceri. Domeniul de traduceri din orasul Bucuresti genereaza jumatate din valoarea pietei de traduceri din tara. Urmatorul oras in aceasta directie va fi Cluj-Napoca, fiind insotit dupa de catre Timisoara. Trebuie sa cunoasteti foarte bine zona in care va deschideti biroul de traduceri!

Dupa ce ati ales orasul in care se desfasura activitatea va trebui sa analizati potentialul zonei pe viitor

Fiecare oras va oferi un potential in a descoperi noi clienti. In prezent, zone ce ofera o cerere foarte mare in viitorul traducerilor sunt orasele mari din Ardeal. Orase precum Cluj-Napoca, Timisoara, Arad si Baia Mare sunt localitati ce se dezvolta in continuare. De asemeni, din ce in ce mai multe persoane se relocheaza in aceste orase. Trebuie analizati factorii de risc si va trebui sa vedeti istoria dezvoltarii acestor zone. Luand in considerare toate aceste date, veti avea previziuni in ceea ce priveste dezvoltarea acestor localitati. Cu cat va creste numarul de locuitori, cu atat va creste si cererea pentru serviciile de traduceri.

Aflati care din cartiere sunt sustenabile pe viitor, pentru a plasa biroul de traduceri

Biroul de traduceri va trebui plasat doar in zonele in care exista vad comercial. Spre exemplu, daca ati analizat toate cartierele din orasul Bucuresti, mai departe va trebui sa vedeti care din aceste zone merita sa plasati agentia dumneavoastra. In orasul Bucuresti, Piata Romana, Universitate sau zona Unirii au un vad comercial si un potential imens. Marea problema este ca tot in aceste „districte” veti avea de analizat si concurenta. In cazul orasului Bucuresti, cartierele cu vad comercial sunt deja populate de birouri de traduceri. In acest caz va trebui sa vedeti daca aveti loc pe piata, daca aveti elemente inovative, care vor aduce noi clienti. Toti acesti factori ( precum si multi altii ), va vor ajuta sa iesiti in evidenta.

Promovati biroul de traduceri in mediul online

Promovarea in mediul online este arma fiecarei companii in momentul de fata. Desigur, atunci cand spunem ca promovarea este totul, este adevarat. Numai ca, va trebui facuta cu grija. Sunt foarte multe situatii in care agentiile de traduceri au investit sume imense in promovarea afacerii lor si nu s-a intamplat absolut nimic. Deci, va trebui alocat un buget special promovarii. Totul va trebui facut incet cu pasi marunti si analizat fiecare detaliu in parte.

Pastrati canalele de promovare care merita intr-adevar si testati tot timpul noi metode

Promovarea in mediul online este imensa. Nu putem vorbi despre promovarea in mediul online, daca nu discutam despre canalele de promovare. In prezent avem promovare prin SEO, prin Google Ads, prin Youtube Ads, prin Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok Ads, etc. Toate aceste canale ofera variante de promovare a agentiei tale de traduceri. Marea problema este ca nu toate aceste module de promovare online va merita.

Din experienta noastra de pana acum, singurele canale care merita in domeniul traducerilor sunt: SEO si Google Ads. Ele functioneaza in mod direct pentru serviciul de traduceri.

Celelalte canale de promovare online functioneaza destul de greu pentru aceasta nisa. Ele sunt destinate mai mult catre produse si nu catre partea de servicii.

Google Ads si SEO sunt doua modalitati de promovarea diferite, care se completeaza reciproc pentru a obtine clientii din traduceri. SEO este urcarea organica in cautarile Google, in schimb Google Ads va va propulsa in topul motorului de cautare. Optimizarea SEO sau SEO se va realiza treptat in luni de zile si va dura destul de mult. Cu toate acestea o data ajuns in topul cautarilor, veti fi tot timpul in atentia clientilor.

Acesta a fost articolul nostru. Ati urmarit cu aceasta ocazie, cum se gasesc clientii in domeniul traducerilor. Va multumim ca ati ajuns cu noi pana la sfarsit!

Source