SendSMS.ro, platforma de SMS Marketing și notificări multichannel și Svennis Cloud Solutions, reprezentantul Zoho CRM în România, anunță încheierea unui parteneriat menit să ofere utilizatorilor Zoho și clienților acestora o experiență de comunicare superioară. 

Svennis Cloud Solutions este partener și integrator Zoho CRM în România de 11 ani. Conform pcmag.com, Zoho CRM este cotat ca fiind Cel mai bun CRM Worldwide în 2021. Cu toate astea, prețul licenței este foarte accesibil, inclusiv pentru un IMM. 

Ce este Zoho CRM și cum îți poate transforma afacerea

Digitalizarea este o necesitate în 2021! Companiile care folosesc software-ul Zoho CRM beneficiază de acces la +45 aplicații dintr-o singură interfață user-friendly. Software-ul CRM multi-channel ajută companiile să genereze vânzări interacționând automat cu clienții și potențialii clienți via Email Marketing, CRM, HelpDesk, Social Media Marketing și alte canale. Mai mult, Zoho CRM optimizează procesele interne ale companiilor. 

Practic, Zoho îți conduce întreaga afacere! Te scapă de mare parte din stres. Toate acele taskuri de rutină, consumatoare de timp și energie, sunt preluate de Zoho. Iar tu te poți concentra pe partea creativă, inovativă a afacerii tale! 

Iată Caracteristicile cheie Zoho CRM:

-Automatizarea departamentului de Vânzări – poți rula automat sarcinile de rutină.

-Automatizarea activităților de Marketing – formulare web personalizabile și pre-construite pentru a transforma campaniile de marketing digital în mașini inteligente de generare de lead-uri.

-Automatizarea Suportului oferit Clienților – prin instrumente precum e-mail, telefon, chat live și social media.

-Asistentă de vânzări (AI conversațional) – Zia stochează informații și face predicții. 

-Dezvoltare și Integrare Aplicații – platforma cloud Zoho CRM și consultanții Svennis fac posibilă crearea de aplicații de calitate și integrarea unor terțe aplicații cu eforturi minime. Integrare cu marketplace-uri, cu soluții de telefonie în cloud și altele. 

-Optimizarea colaborării în echipă – prin crearea și editarea documentelor dintr-o singură interfață, la care are acces întreaga echipă, vei crește semnificativ productivitatea.

-Process Management – work-flow-uri care declanșează în mod automat, după anumite reguli prestabilite, acțiuni pentru echipă. 

-Pipeline Management – ajută echipa să identifice erori, oportunități de dezvoltare, să urmărească și să depășească obiectivele de venit.

Capacitățile ZOHO CRM România acum extinse cu funcționalități SMS! 

Integrarea realizată de Svennis Cloud Solutions între Zoho CRM și sendSMS.ro permite utilizatorilor:

-să trimită SMS-uri personalizate, individuale sau în bulk, Contactelor și Lead-urilor;

-să programeze trimiterea campaniilor SMS la o dată și o oră anume (notificări și remindere);

-să creeze template-uri SMS pentru “Contacts”, “Leads” și “Events”;

-să acceseze istoricul SMS-urilor pentru fiecare Lead și Contact. 

…toate acestea oferind clienților o experiență de comunicare superioară cu brand-ul.

Plugin-ul SMS este gratuit pentru utilizatorii Zoho CRM. Și se instalează foarte ușor, din câteva clickuri!

De ce SMS? 

Instrumentul suprem în materie de comunicare şi marketing este telefonul mobil! De ce? Pentru că partenerii și clienții tăi îl țin mereu aproape. Știai că 95% dintre români nu ies din casă fără telefonul mobil?

Notificările prin SMS reprezintă cel mai direct și personal canal de comunicare. SMS-ul este rapid, ieftin, eficient. 

Open rate-ul pentru SMS este de 98%, în timp ce pentru e-mail de doar 20%. Mesajele SMS au o rată de răspuns de 45%, în timp ce e-mailurile au o rată de doar 8%. Interacțiunea este, de asemenea, mult mai mare în cazul mesajelor SMS cu link-uri, cu o rată de click de 36% pentru SMS și doar 3,4% pentru e-mail.

Mesajele SMS sunt citite rapid, de regulă în mai puțin de 3 minute. 

Costurile unei campanii SMS sunt mult mai mici decât alte canale de marketing (reclame în rețele sociale, Google Ads etc.).

Iată doar câteva exemple de activități SMS ce pot fi setate din Zoho CRM, grupate pe sector de activitate:

Magazin online –  consumatorul va fi notificat prin SMS de fiecare dată când se schimbă statusul comenzii sale în CRM. 

Servicii B2B – partenerii vor fi notificați atunci când se creează o ședință pe Zoom; când are loc un webinar, participanții primesc un reminder prin SMS cu 30 de minute înainte, de exemplu; când se apropie data scadentă a unei facturi, clienții primesc un reminder prin SMS cu 1-2 zile înainte….

Dealer Auto, care oferă posibilitatea clienților să se programeze la drive test – clientul face un booking pe site, primește un SMS de confirmare, un SMS reminder în ziua programării, cu un link scurt unde își poate modifica programarea. În același timp, CRM-ul gestionează automat managementul procesului de calificare Lead și managementul calendarului resursei alocate pentru drive test, fără suprapuneri și în cel mai eficient mod posibil, calculând timpii de buffer inter clienți. 

 “Am ales parteneriatul cu sendSMS.ro datorită poziției pe care o ocupă pe piața de integrare SMS din România și datorită portofoliului lor de clienți. Un alt aspect important a fost accesul la API și funcționalitățile oferite. Am realizat această integrare pentru a oferi utilizatorilor Zoho CRM România posibilitatea a comunica eficient cu clienții lor. La instrumentele existente deja în interfața Zoho – Email Marketing, CRM, HelpDesk, Social Media Marketing – se mai adaugă acum și SMS Marketing. Asta face ca Zoho CRM să se transforme într-o platformă omnichannel” – Cosmin Cortel, Manager Svennis Cloud Solutions  

Pentru mai multe informații despre Zoho CRM, accesați pagina web: https://www.svennis.ro/zohocrm-romania#zoho-crm-oferta

Iar pentru mai multe detalii despre SMS Marketing, accesați site-ul: https://www.sendsms.ro/ro/  

Source