Indiferent dacă vorbim despre un magazin mic, o afacere de retail sau o corporație mare, gestionarea eficientă a fiecărui inventar în business este o parte vitală a succesului. Așadar, cum poți avea mereu inventarul la zi? 

Raspunsul este simplu: cu ajutorul soluției software Optimall SMIS by AROBS! Fie că abia începi un business sau deja ai o afacere stabilă, acest instrument transformă modul în care gestionezi inventarul.

Optimall SMIS by AROBS pentru un inventar eficient

Începând cu luna ianuarie a fiecărui an, fiecare companie din sectorul privat trebuie să realizeze inventarul. Pentru a te asigura că toate informațiile sunt corecte, trebuie să ai totul actualizat la zi. Dar cum poți face acest lucru? Utilizând soluția Optimall SMIS by AROBS. Însă asigură-te că te ocupi din timp de acest aspect!

Pentru un inventar actualizat la zi, ai nevoie de mai mult decât o listă statică de produse. Optimall SMIS by AROBS este o soluție software care te ajută să gestionezi toate aspectele inventarului. Cu ajutorul numerelor de inventar listate pe fiecare dintre obiectele și mijloacele fixe, ai acces la rapoarte utile care pot ușura întregul proces de inventariere. 

Optimall by AROBS oferă și alte aplicații software pentru succes în afacerea ta, precum soluția Optimall SFA pentru automatizarea forței de vânzări în distribuție sau producție.

Care sunt funcționalitățile aplicației SMIS?

Optimall SMIS îți permite să creezi liste de inventar din aplicația de Back Office cu una sau mai multe locații, cu unul sau mai mulți responsabili. Fiecărui articol recepționat are atribuit un număr unic de inventar din aplicația Back Office. Apoi, utilizatorul generează documentele care conțin numărul de inventar alocat și etichete pentru noile bunuri sau active. Cu ajutorul aplicației, mai poți realiza transferuri de diferite tipuri, ca de exemplu între locație și locație, sau locație și responsabil, ori retururi.

Cu ajutorul aplicației Optimall SMIS, utilizatorul mai poate genera rapoarte cum ar fi lista de inventar, lista de plusuri, de minusuri, etc. Soluția software poate funcționa chiar și stand-alone.

Una dintre caracteristicile cheie ale Optimall SMIS este utilizarea scanării 1D cu ajutorul dispozitivului mobil, sau 2D cu un dispozitiv special de scanare, ce presupune inventarierea rapidă, datorită etichetelor cu nume de inventar. Acest lucru face procesul mai rapid și reduce erorile umane.

Soluție adaptabilă pentru orice industrie

Un avantaj major al soluției Optimall SMIS este faptul că poate fi adaptată la diverse industrii. Indiferent dacă faci parte din domeniul retail, al distribuției sau din oricare alt sector privat, soluția este flexibilă și personalizabilă pentru a se potrivi nevoilor tale specifice.

Optimall SMIS by AROBS este o soluție software ideală pentru gestionarea inventarului în sectorul privat. Cu funcționalități variate, utilizare mobilă, și adaptabilitate pentru diverse industrii, aceasta te ajută să menții inventarul la zi, să reduci erorile umane și să facilitezi gestionarea produselor. Așadar, dacă ai nevoie de o soluție eficientă și rapidă pentru gestionarea inventarului, Optimall SMIS este exact ce ai nevoie!

Source