Agenția We Are Younger (WAY) își anunță colaborarea cu ProfiArt și pune bazele unei noi direcții de comunicare, reprezentativă și relevantă pentru publicul brandului. Aceasta va reflecta implicarea și dedicarea ProfiArt pentru comunitatea de artiști profesioniști și amatori. We Are Younger tratează cu răbdare și atenție noul proiect. Mai mult, își propune să ia decizii orientate în două direcții strategice principale: activarea și creșterea comunității de artiști pasionați, amatori și profesioniști și poziționarea în industrie.

Direcție de comunicare

  WAY și-a propus să devină un lider în industrie, să-și consolideze reputația ca fiind o agenție de top în furnizarea soluțiilor creative și de marketing. Pentru atingerea obiectivelor, întreaga transformare a comunicării brandului este clădită strategic și implică pași mici. Nu se caută o schimbare bruscă, care să creeze șoc, ci se urmărește o strategie de metamorfozare a brandului care să atragă atenția prin profesionalism.

 Pentru obținerea unei tranziții organice, WAY și-a propus să devină o extensie a ProfiArt. Agenția integrează o atitudine energică și o experiență vastă într-un brand dedicat comunității căreia se adresează: artiști de toate vârstele, din toate mediile. Se caută fondarea unei comunicări prietenoase, cât mai interactive, dar mai ales relevante pentru pasionații de artă și hobby.

 Agenția We Are Younger propune implicarea activă a brandului ProfiArt în comunitățile de artiști. O primă abordare constă în poziționarea clară ProfiArt în online, prin selectarea unei direcții clare de comunicare cât mai relevantă pentru comunitate. Prin consecvență și implicare constantă în mediul online, WAY anticipează concretizarea și activarea comunității de artiști și pasionați de artă și craft.

 ProfiArt dorește să se adreseze și oamenilor care nu au o afinitate pentru artă, dar care doresc să încerce noi activități, singuri sau alături de familie și prieteni. Între timp, brandul își propune să devină furnizorul principal al artiștilor profesioniști, care doresc să își extindă portofoliile și să utilizeze produse de înaltă calitate. 

 WAY își îndreaptă strategia de conținut către un public tot mai vast, apelând la nevoia primordială a oamenilor pentru artă. Tocmai de aceea, ProfiArt continuă să își mărească portofoliul de produse și servicii. Brandul își dorește să poată pune la dispoziția comunității o gamă vastă de produse din care orice persoană, pasionată sau curioasă, să aibă de unde alege.

Despre WAY

  Agenția We Are Younger se mândrește cu un portofoliu variat, care include proiecte pentru branduri din diferite domenii – de la agricultură, la piața distilatelor și cea alimentară. Creativitatea debordantă se îmbină cu experiența și profesionalismul, dobândite în ani de muncă și colaborări cu branduri care activează în domenii diferite.

 Cele două capete ale colaborării au în comun dedicarea și entuziasmul unor echipe bine organizate, cu perspective fresh și dorința de a găsi modalitatea perfectă de a reconecta arta cu artiștii. ProfiArt x We Are Younger anticipează o metamorfoză fină a brandului – atât pentru consumatori, cât și pentru actorii importanți de pe scena marketingului, vor face pași mici, dar bine gândiți pentru a fi mai aproape de artiști și inimi.

Source