Cele mai mari branduri spera sa cultive relatii semnificative si profitabile cu influencerii si, in cele din urma, cu clientii. De aceea, este foarte important ca toti managerii de marketing care dezvolta colaborari cu creatorii de continut sa fie la curent cu cele mai noi tendinte si transformari din influencer marketing.

Influencer Marketing Conference revine cu o noua editie pe 15 septembrie la JW Marriott Hotel Bucuresti. Evenimentul aduce in prim plan noutatile din lumea influencerilor, tactici de succes si tendintele actuale in randul brand-urilor, intr-un ghid complet de influencer marketing, atat pentru companii, cat si pentru creatorii de continut.

Construit ca un maraton de idei noi si strategii verificate, este singurul eveniment din Romania care ofera practicienilor din marcom know-how aplicat pentru a intelege mecanismele si a invata cum sa integreze eficient influencer marketingul in planurile lor pentru campanii creative.

Specialisti locali si internationali vor dezbate oportunitatile momentului, vor oferi solutii  pentru provocarile actuale si valida bune practici pentru colaborari eficiente si de lunga durata.

Invitatul special al acestei editii este Vik Khagram, Senior Account Director Influencers Marketing, Ketchum UK. Vik a fost numit recent in Influencer Top 50 2020, o lista anuala cu cei mai buni 50 de profesionisti in influencer marketing la nivel global. O prezenta constanta in emisiunile, evenimentele si publicatiile de profil din UK, Vik a fost membru al juriului in competitia globala Influencer Marketing Awards 2021. Avand 8 ani de experienta in Influencer Marketing, Vik a lucrat de-a lungul carierei sale cu o gama larga de clienti precum: Colgate-Palmolive, Nike, Unilever, EA Sports, Hellman’s, Samsung, P&G si multi altii.

Printre vorbitorii acestei editii se numara: Laurentiu Ion (Head of Digital & Media, PepsiCo Romania), Ioana Marzac-Sigarteu (Communication & Corporate Citizenship Manager, Samsung Electronics Romania), Andreea Lupu (Strategy & Innovation Director, Starcom & Head of Publicis Influence), Oana Bulexa (Managing Director, MSL The Practice), Aneta Plesa (Industry Manager, Google Romania), Lorena Serban (Content Creator), Andreea Zanfir (Consumer Insights & Research Coordinator, Starcom Romania), Ana-Maria Udriste (Founder, Avocatoo), Cristian China Birta (Managing Partner, Kooperativa 2.0).

Cea de-a cincea editie Influencer Marketing Conference se va desfasura in format hibrid, cu o audienta offline, in sala de conferinta a JW Marriott Hotel, si una online deopotriva. Pana pe 7 septembrie, cei interesati sa participe in sala de conferinta pot solicita pe site-ul evenimentului o invitatie gratuita. In perioada 8-14 septembrie, accesul la eveniment va fi asigurat doar pe baza unei taxe de participare. De asemenea, conferinta poate fi urmarita online fie de la birou, fie din confortul casei. Cei care doresc sa urmareasca transmisiunea live a evenimentului se pot inregistra gratuit pe site.

Influencer Marketing Conference 2022 este un eveniment organizat in parteneriat cu Lidl Romania si cu sprijinul Banca Transilvania, Cirio, Starcom si MSL The Practice.

Mai multe detalii despre agenda, vorbitori si inscrieri sunt disponibile pe www.influencermarketing.ro.

Source