5 ianuarie 2022 – Un nou studiu Whirlpool Corporation arată că consumatorii își doresc cu adevărat inovații care să le îmbunătățească viața acasă. Odată cu începerea celui mai mare eveniment de electronice de larg din lume, săptămâna aceasta, multe gadget-uri noi, elegante și de înaltă tehnologie vor fi dezvăluite lumii.
Cu toate acestea, studiul a peste 19.000 de oameni din 10 țări a constatat că consumatorii apreciază cu adevărat inovațiile care folosesc mai puțină energie (40%) și au o amprentă de carbon mai mică (35%), urmată de economisirea de bani (32%) sau timp (26%). Când s-au gândit în mod special la aparatele electrocasnice, rezultatele au arătat – lăsând cont de costuri și de marcă – majoritatea consumatorilor apreciază eficiența energetică și a apei (51%), evidențiind nevoia de produse durabile care să nu compromită dimensiunea sau capacitatea. Aceste caracteristici transformă produsele Whirlpool în ceva excepțional, astfel consumatorii pot alege cele mai bune mașini de spălat rufe sau masini de spalat vase si uscătoare de rufe pentru secolul XXI, care oferă confort în utilizare și grijă față de mediul înconjurător.
„La Whirlpool Corporation abordarea noastră față de inovare oferă oamenilor ceea ce își doresc și au nevoie pentru a-și îmbunătăți viața acasă, fiind în același timp mai bune pentru mediu”, a declarat Pam Klyn, Vicepreședinte Sr. Comunicații, Afaceri Publice și Sustenabilitate. „De exemplu, o mulțime de companii proiectează produse care conectează multe „lucruri” diferite în casă, dar nu toate sunt semnificative pentru viața de zi cu zi a consumatorilor. Vizualizăm un ecosistem casnic cu o conștiință — un amestec de electrocasnice inteligente și tehnologii emergente, care oferă economii de energie, costuri și timp.”
„Când vorbim despre promisiunea aparatelor inteligente, nu este vorba doar de conectarea diferitelor aparate între ele sau la telefoane și asistenți la domiciliu, este vorba despre crearea de ecosisteme utile care să conectează cu utilitățile și alte servicii pentru a face viața consumatorilor să funcționeze mai lin și să aibă impact mai mic asupra mediului”, a declarat Shree Dandekar, Vicepreședinte Sr. de Inginerie și Inovare Whirlpool Corporation. „De exemplu, ne imaginăm mașini de spălat rufe sau uscătoare inteligente, precum și mașini de spălat vase, care pot fi setate să funcționeze în afara orelor de vârf pentru a economisi costurile electrice, oferind în același timp performanța produsului de care depind consumatorii de la Whirlpool.”
Studiul a constatat că, pe lângă alegerea produselor durabile, consumatorii sunt pregătiți să-și schimbe comportamentul pentru a-și reduce impactul asupra mediului, susținând ceea ce expertul în tendințe Erica Orange numește „enviralmentalism”, în care oamenii își transpun preocupările autentice cu privire la mediu în acțiune. Două treimi dintre consumatori (67%) reduc sau reutiliza materialele plastice de unică folosință, iar aproape jumătate (48%) doresc să facă acest lucru mai mult în anul următor, aceeași cantitate dorind să-și reducă consumul de apă. Aproape două treimi (63%) reduc încărcăturile săptămânale de rufe, economisesc apă și energie, iar 42% doresc să reducă acest lucru și mai mult.
„Este încurajator să vezi oameni luând măsuri”, a declarat Ron Voglewede, directorul global pentru durabilitate al Whirlpool Corporation. „Aparatele noastre se află în centrul caselor și, atunci când ne gândim la cele mai mari provocări ale societății, avem ocazia de a juca un rol unic. Dezvoltăm inovații care măresc cantitățile de materiale reciclate sau reciclabile din produsele noastre, lucrăm cu furnizori sustenabili, trimitem mai puține deșeuri la reciclare și reutilizăm materialele din produse la sfârșitul duratei de viață. Inovarea în acest fel face parte din ADN-ul nostru de mai bine de 110 de ani.”
Această abordare intenționată a condus la inovații, cum ar fi o actualizare prin internet a aparatelor conectate din casele consumatorilor pentru a adăuga o nouă funcționalitate pentru o funcție de prăjire cu aer a cuptoarelor cu convecție. Tehnologia Sixth Sense a mărcii Whirlpool, care utilizează senzori inteligenți pentru a adapta timpul și temperatura de spălare în funcție de dimensiunea și tipul de încărcătură, ajută consumatorii să economisească timp, energie și apă. O altă inovație care face viața mai bună este adevăratul uscător cu pompă de căldură fără ventilație al companiei, cu unul dintre cele mai înalte cote de eficiență din portofoliul companiei.
Un studiu realizat de Habitat for Humanity pentru Whirlpool Corporation a arătat că punerea frigiderelor și cuptorului eficiente din punct de vedere energetic în gospodăriile cu venituri mici poate duce la o reducere de peste 20% a costurilor anuale de electricitate pentru acele aparate.
Cea mai bună mașină de spălat rufe care are grijă de mediul înconjurător, este eco friendly și economisește până la 50% din energia electrică poate fi considerată Whirlpool BIWMWG91484UK, potrivit consumatorilor.
Despre corporația Whirlpool
Whirlpool Corporation se angajează să fie cea mai bună companie globală de bucătărie și spălătorie, în căutarea constantă a îmbunătățirii vieții de acasă.
Într-o lume din ce în ce mai digitală, compania impulsionează inovații intenționate pentru a satisface nevoile în evoluție ale consumatorilor prin portofoliul său de mărci emblematice, inclusiv Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, JennAir, Indesit și Yummly .
În 2021, compania a raportat vânzări anuale de aproximativ 22 de miliarde de dolari, 69.000 de angajați și 54 de centre de producție și cercetare tehnologică.