Brandurile de vodca ofera mai multe sticle ?i retete diferite. Dar, uneori, vei observa ca daca vrei sa cumperi vodka online, exista o diferenta semnificativa de pret intre doua sticle de vodka atunci cand acestea par identice.
Vodca este o bautura destul de simplu de facut. Productia sa a fost sub control de cateva secole ?i iti poti imagina ca procesele industriale utilizate pentru fabricarea acestui alcool sunt destul de similare de la o marca la alta.
Cu toate acestea, atunci cand esti interesat de vodka online, vei vedea diferitele elemente care pot afecta pretul unei sticle de vodca.
Ingrediente
In primul rand, ingredientele utilizate in procesul de fabricare a acestei bauturi joaca un rol important in pret. Intr-adevar, daca se foloseste porumb sau grau achizitionat la un pret bun, va avea un pret destul de mic pentru aceasta materie prima.
Pe de alta parte, daca se decide sa se obtina doar hri?ca care provine dintr-o singura regiune, atunci acest ingredient va costa in mod necesar mai mult. O selectie buna de grau special ar trebui sa creasca calitatea acestei bauturi. Acesta este motivul pentru care multe marci premium de vodka aleg sa foloseasca un singur tip de grau sau secara care provine dintr-o anumita regiune sau tara.
Apa poate afecta, de asemenea, pretul, de?i impactul sau este minor datorita costului sau foarte scazut.
Procesul de fabricatie
Procesul de a face o vodka poate cre?te pretul sau. O vodka care este distilata de 5 ori va costa mai mult decat o vodka care este distilata doar de 3 ori. La fel, procesul de filtrare ulterior poate cre?te factura.
Impachetarea
Iti place sau nu, vodka este adesea cumparata pe baza sticlei. Acesta este motivul pentru care unele marci investesc mult pentru a avea o sticla frumoasa recunoscuta instantaneu intre o mie de alte sticle.
Import si taxe
O vodca produsa in Romania va avea costuri de transport mai mici decat o vodka provenita din Japonia, Polonia sau Canada.
La fel, o serie de impozite sunt impuse si astfel cresc preturile unei sticle de vodka.
Marca
In cele din urma, cred ca este necesar de spus despre marca. Pentru a intelege pe deplin cum functioneaza afacerea cu vodka, trebuie sa intelegi ca exista o pozitionare de marketing in spatele fiecarei sticle.
De exemplu, marci foarte populare precum Smirnoff, Eristoff sau Absolut aleg sa vanda mai mult, dar sa marjeze mai putin decat alte marci. Deci, ca?tiga mai putini bani pe fiecare sticla, dar vand mult datorita unui pret relativ accesibil. Pe de alta parte, marci precum Grey Goose, Belvedere sau Crystal Head sunt mai pozitionate pe piata de lux sau „premium”.
Acestea ofera vodka care este, desigur, de o calitate mai buna decat celelalte marci mentionate, dar la un pret de peste doua ori mai mare.
Acest lucru se datoreaza faptului ca pozitionarea marcii consta in vanzarea mai mica, dar cu mai multa marja pentru a construi o imagine de lux in jurul sticlei lor.