Alegerea, deci, se reduce pur si simplu la un consum responsabil. Si aceasta este tema din spatele colectiilor Levi’s® Toamna / Iarna 2021, o tema cel mai bine incapsulata de ideea „Cumparati mai bine, purtati mai mult”.
In timp ce ultimele cateva sezoane s-au concentrat pe natura si aer liber, acest sezon vede o cufundare mai profunda in sustenabilitate pentru a proteja si conserva exteriorul. Este o sarbatoare a naturii, atat in ceea ce priveste stilul, cat si in ceea ce priveste modul in care sunt produse hainele. Este, de asemenea, o colectie care sarbatoreste ce inseamna sa fii om – individualitatea si creativitatea noastra si modul in care acestea beneficiaza si sunt responsabile fata de natura. Natura umana, conceptul acestui sezon, este totul despre optimism si dragostea fata de ceea ce facem. Si, ca intotdeauna cu Levi’s®, este vorba de a arata elegant in tot ceea ce facem, fie ca suntem la serviciu, la scoala sau, asa cum ne-am obisnuit din ce in ce mai mult, sa stam acasa.
FEMEI
Pentru femei, sezonul acesta se refera la un mix, punerea unui stil modern in stilul clasic din anii ’70. Asa este, anii ’70 s-au intors, doar ca de data aceasta este vorba de anii ’90 cu un strop de street style modern, pentru siguranta. Acest lucru este evident cu introducerea noii colectii ‘70s High Family. Inspirat de arhivele Levi’s® Orange Tab si cu o talie super-inalta cu fermoar, linia Levi’s® ’70s High include Flare ’70, High Slim Straight si ’70 High Micro Mini, toate variantele disponibile atat din denim non-stretch cu TENCEL ™, cat si din denim de bumbac organic stretch. Oricare dintre ele poate fi purtat casual cu adidasi, indraznet cu cizme sau chiar cu un blazer cambrat si un top feminin pentru un aspect sofisticat high-low.
Aprofundand estetica influentata de anii ’70, cu un look nerdy, twist-ul care apare atunci cand studentii pasionati de matematica intalnesc arta, este regasit in Levi’s® Math Club, look-ul pe care toata lumea si-l doreste in liceu. Este un un jeans cu o talie ultra inalta, un fermoar original, cu o forma evazata, retro, care incepe deasupra genunchiului si se termina deasupra gleznei. Desi au un croi simplificat in partea de sus, sunt mai confortabili pe solduri si coapse decat blugii subtiri si cu talia joasa din anotimpurile trecute.
Topurile feminine sunt, de asemenea, un must – have in acest sezon, un amestec de maneci bufante, imprimeuri florale, volane si tesaturi transparente care completeaza perfect elementele mai casual ale denimului. In special, va prezentam noua jacheta Prairie Trucker – hiperfeminina, cu gulerul voluminos, aceasta noua jacheta este intruchiparea feminitatii cool-girl, oferind echilibrul perfect intre stilul dulce feminin si jacketele noastre emblematice. Au fost realizate cu un guler detasabil din Tencel ™ foarte moale pentru o mai mare versatilitate.
BARBATI
Pentru barbati in acest sezon, este vorba de relaxare, atat din punct de vedere al stilului, cat si al croiului. Si cu o mare influenta a anilor ’90. Cu denim, asa vine noua colectie So-High fit family. Inspirandu-se din stilurile clasice Levi’s® Orange Tab, So High are o talie mai inalta, acel stil clasic din anii 1970 care a castigat popularitate si in anii 1990. Este o interpretare moderna a acelor ‘70, atat cu o versiune Slim, cat si cu o versiune Bootcut.
Extinderea Stay Loose este o alta parte importanta a gamei masculine, cu stiluri slouchy, topuri mai lejere si Truckers. Exista Camp Shirts, camasi tesute, racoroase, cu modele imprimate si gulere brodate, precum si cardiganele Stay Loose, din jersey, care readuc o atmosfera puternica si timpurie a anilor ’90. Ambele se mixeaza perfect cu noul jeans So High sau cu noul jeans 551 ™ Z Authentic Straight Crop, o versiune cu tiv, a popularului jeans zip-fly care a debutat anul trecut, cu un croi evazat pe picior.
Truckers beneficiaza, de asemenea, de un aspect relaxat datorita noului Sunset Trucker. Avand o croiala supradimensionata, boxy, cu guler din velur contrastant, Sunset Trucker este atat super confortabil, cat si super cool, inspirat din piesele iconice Levi’s®, dar cu un stil modern de strada. Si, in cele din urma, completand categoria comfy-meets-cool, wear-in / wear-out, exista noul Levi’s® XX Chino EZ. Disponibil atat in pantaloni lungi, cat si in pantaloni scurti, EZ este raspunsul suprem la ghicitoarea garderobei de la domiciliu. Este un pantalon chino cu o talie elastic traditionala, dar realizat din tesatura moale din bumbac ca a unui chino clasic.
DUAL GENDER
Cu atat de mult timp petrecut acasa, acum toata lumea cauta sa-si maximizeze confortul. Bineinteles, este placut cand puteti maximiza confortul, pastrandu-va in acelasi timp suficient de eleganti pentru a arata bine la cafea. Intrati in colectia Levi’s® Red Tab ™ Sweats. Fiecare piesa – Red Tab ™ Sweats Crew, Red Tab ™ Sweats Hoodie, Red Tab ™ Sweats Zip Hoodie si Red Tab ™ Sweatpant si Sweatshort este confectionata din panza frantuzeasca super moale din bumbac si este disponibila intr-o gama variata de culori si modele. Aceste bluze ultra-confortabile pot fi amestecate si asortate intr-o gama de combinatii cu adevarat uluitoare. Au o atmosfera de epoca (ganditi-va la incalzirea echipei de lupte) si o potrivire relaxata. Tesatura are o greutate mai mare si surprinde acea estetica clasica, dar totusi perfect moderna datorita gamei largi de combinatii de culori, modele si stiluri.
CUMPARA MAI BINE, POARTA MAI MULT
Si in acest sezon, Levi’s® sustine eforturi continue pentru a stimula practici de productie mai sustenabile: prin stimularea actiunilor ambitioase in domeniul climei si al apei si prin investitii in materiale si tehnologii precum canepa cotonata, bumbacul organic si scalarea productiei de apa <Less®, Levi’s® lucreaza pentru a reduce consumul resurselor noastre naturale si pentru a contribui la furnizarea unei industrii de confectii mai prietenoase cu planeta. De fapt, pentru a cita un exemplu, 76% din toate produsele Levi Strauss & Co. si 70% din toti pantalonii Levi’s® sunt acum fabricati folosind tehnologia noastra Water <Less® – construita pe o serie de tehnici de finisare si linii directe de reciclare a apei care au economisit mai mult de 4 miliarde de litri de apa si au dus la reciclarea a aproape 10 miliarde de litri de apa de cand au fost introduse pentru prima data. Aceste inovatii au fost deschise pentru a impartasi si a incuraja industria sa adopte aceste practici de economisire a apei.
Produsele Levi’s® sunt concepute pentru a fi durabile si pentru a rezista in timp. Cumparati-le, purtati-le si iubiti-le si in anii urmatori. Si, in cazul in care orice pereche de blugi Levi’s® sau Trucker au nevoie de o reparatie, acestea pot fi aduse la Levi’s Tailor Shop pentru a fi cusute, reparate sau chiar transformate in ceva nou.
Fie ca veti tine perechea preferata de blugi Levi’s® pentru totdeauna, fie ca oferiti o a doua viata prin transmiterea lor catre altcineva, Levi’s® ii ajuta pe consumatori sa reduca risipa si sa prelungeasca durata de viata a denimului lor. “Diferenta o vei simti atunci cand ai blugi care au trecut prin toate alaturi de tine sau cand te indrepti spre blugi second-hand.” O pereche de Levi’s® se mentine mai bine si isi mentine valoarea mai mult timp”, a declarat Paul Dillinger, vicepresedinte pentru inovarea produselor. „Este atat o durabilitate fizica, cat si o durabilitate emotionala pe care ne straduim sa le oferim consumatorilor investind in calitate si proiectand pentru o valoare durabila.”
Recunoastem ca productia si consumul in moda au atins niveluri nesustenabile: intre 2000 si 2020, consumul global de imbracaminte s-a dublat. Avem mai multe articole in dulapurile noastre, dar purtam fiecare haina de mai putine ori. Si apoi simtim mult prea repede sa le aruncam, pastrand imbracamintea aproape jumatate fata de cum faceam acum 15 ani. De aceea ne adunam impreuna pentru a solicita „Cumparati mai bine, purtati mai mult” – cu recunoasterea faptului ca avem de lucru.
Despre brand-ul Levi’s®:
Marca Levi’s® simbolizeaza stilul clasic american si starea de bine fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s® au devenit una dintre cele mai recunoscute articole de imbracaminte din lume – captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s® continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat inovator si inovator care este de neegalat in industria confectiilor. Gama noastra de imbracaminte si accesorii de blugi de varf este disponibila in peste 110 tari, permitand persoanelor din intreaga lume sa isi exprime stilul personal. Pentru mai multe informatii despre marca Levi’s®, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levis.com.
Despre Levi Strauss & Co.:
Levi Strauss & Co. (LS & Co.) este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte din lume si reprezinta un lider global in imbracaminte de blugi. Compania proiecteaza si comercializeaza blugi, imbracaminte casual si accesorii conexe pentru barbati, femei si copii sub brandurile Levi’s®, Dockers®, Signature by Levi Strauss & Co.TM si Denizen®. Produsele sale sunt vandute in peste 110 tari din intreaga lume printr-o combinatie de lant de comercianti cu amanuntul, magazine universale, site-uri online si o amprenta globala de aproximativ 3.100 de magazine. Veniturile nete raportate de Levi Strauss & Co. in 2020 au fost de 4,5 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, accesati http://levistrauss.com.