Serviciul de integrare ERP cu magazinul online este un “must have” necesar atunci când realizezi comerț electronic prin intermediul unei platforme online. Pentru a sincroniza toate datele importante (stoc, prețuri, facturi restante, etc.) între magazinul tău și programul de gestiune și contabilitate, este necesar să folosești un serviciu care să faciliteze sincronizarea acestor date. Un astfel de serviciu pentru sincronizarea datelor a fost dezvoltată de către echipa Optimall by AROBS și este denumită Optimall WebAPI.
Aceasta se integrează în prezent cu peste 73+ programe de contabilitate și gestiune cu scopul de a sincroniza toate datele importante între acestea și platforma online/magazinul tău online precum: prețuri, clienți, stocuri, articole și comenzi.
De ce să apelezi la serviciul Optimall WebAPI by AROBS?
- Crește productivitatea muncii angajaților tăi, aceștia orientându-se spre îndeplinirea altor task-uri;
- Reduci timpul de lucru al angajaților prin sincronizarea automată a datelor;
- Nu va mai fi nevoie să urmărești stocurile din online și elimini actualizările realizate manual în prezent;
- Fluxurile de date se vor actualiza în timp real;
- Ai control total asupra produselor ce dorești să le vinzi strict online;
Pe lângă serviciul Optimall WebAPI, echipa Optimall a dezvoltat și o soluție pentru automatizarea forței de vânzări denumită Optimall SFA (Sales Force Automation). Această soluție îi va ajuta pe agenții de vânzări să preia comenzile într-un mod automatizat folosind un dispozitiv cu sistem de operare Android. Optimall SFA este compusă din 3 elemente interconectate între ele: aplicația Back Office, aplicația mobilă pe care o vor folosi agenții de vânzări și interfața cu programul de gestiune și contabilitate.
Pentru informații suplimentare și o ofertă de preț personalizată, scrie-ne la adresa de email [email protected] iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
Integrarea magazinului online cu programul de gestiune și contabilitate nu a fost niciodată mai ușoară!