Milioane de utilizatori de astăzi folosesc zilnic căutările locale pentru a găsi cele mai bune servicii sau produse de care sunt interesați. Pentru a crește și tu șansele site-ului de a fi găsit de potențialii tăi consumatorii, optimizarea locală respectiv SEO local este modalitatea cea mai potrivită în care să investești, cu garanția rezultatelor optime. Dacă produsele, respectiv serviciile tale se adresează în mod special celor de la nivel local, atunci nu mai sta pe gânduri și investește în cea mai modernă strategie de marketing.

SEO local- de ce să apelezi la această formă de marketing?

Optimizarea SEO la capitolul local a unui website este o modalitate eficientă de a te clasa pe o poziție mai bună în audiența locală în care tu activezi cu afacerea ta. Cu toate că un website este un instrument care poate targeta întreaga lume virtuală, dacă ai ajuns la concluzia că audiența ta este localizată în apropierea sau chiar în orașul în care business-ul tău își desfășoară activitatea, atunci cu siguranță SEO local devine o necesitate.

Ce face în mod direct această optimizare locală este folosirea numelui localității, a detaliilor despre adresă și alte informații prin care clientul tău va fi ajutat să îți descopere business-ul. Optimizarea locală a devenit o tactică efectivă de a promova un business online. Acest proces ajută direct la promovarea serviciilor respectiv, produselor către consumatorii tăi din apropiere, la momentul exact în care aceștia le caută. Chiar dacă business-ul tău se adresează unui public mai larg , varianta local SEO ar putea fi un avantaj mai mare.

SEO local – reguli de creștere în pozițiile online

O regulă de bază în SEO local spune că rata de succes este mult mai mare și garantată în motoarele de căutare pentru o afacere locală. Crearea unei strategii puternice care să ajute la creșterea unei companii are nevoie de optimizarea locală. Optimizarea SEO una dintre cele mai importante strategii care ajută la vizibilitatea organică în motoarele de căutare, având la bază mijloace tehnice cât și creative. Procesul SEO Local pornește de la optimizarea tradițională și locația geografică a business-ului.

Cuvintele cheie sunt un alt pas important care trebuie valorificate în contextul local, punând cu precădere atenția pe consumatori și pe ceea ce caută ei de la produsele tale. În procesul SEO local este importantă consistența și calitatea informațiilor din acest motiv, orice site adresat clienților din zona trebuie să dețină în mod vizibil adresa telefonul și numele companiei cât și informații consistente și exact despre unde poate fi găsită afacerea. Din aceeași serie care influențează o firmă locală se află și ultima regulă importantă și anume recenziile.

Google afacerea mea – când se aplica SEO local?

Dacă un business are drept target pentru serviciile sau produsele sale o anumită zonă geografică sau anumite locații din apropiere, cu siguranță cel mai eficient este să se îndrepte pe un plan local pentru a ajuta respectivii consumatori să găsească această afacere atât online cât și offline. În schimb dacă o firmă se adresează mai multor locații sau servește în mai multe zone în mod strategic optimizare locală corectă asigură utilizatorilor șansa de a găsi business-ul independent de fiecare locație.

În mod cert orice bine business care se află pe mai multe zone ajunge involuntar să fie în competiție cu alte afaceri din respectivele regiuni. Din acest punct de vedere specialiștii te vor ajuta cu cuvintele cheie specifice pentru a-ți găsi mai ușor targetul și pentru prezentarea unui conținut de calitate în conformitate cu cerințele potențialilor clienți. Pentru orice business siteul propriu este cea mai importantă parte de promovare fiind și componentă fundamentală a succesului din întregul marketing local. Ele reprezintă de asemenea modalitatea de legătură dintre companie și proprii consumatori.

 

Google afacerea mea – ajută-ți afacerea online să crească

În ciuda modificărilor, al dezvoltării online sau a comportamentului de comparare pe piața digitală, site-ul web al unui business rămâne în continuare locul cel mai vizitat de către consumatori. Da altfel, acesta reprezintă și locul ideal pentru a se plasa cât mai multe informații, cât mai multe strategii de marketing și modalități de comunicare cu publicul. Mai mult ca oricând siteul este astăzi un factor de clasare peste care se poate deține controlul total. Pentru că trendul optimizării locale este din ce în ce mai puternic iar competiția ta poate alege să o folosească, acum este momentul potrivit să decizi să investești în actualitate și profesionalism.

Echipa Growwwise a reușit să ajute un număr impresionant de business uri locale din diferite domenii de activitate, obținând astăzi rezultate și beneficii substanțiale în rezultatele căutărilor locale. Acum este momentul ca și afacerea ta să obțină mai mult trafic și vânzări de la clienții din apropiere.

Source