Pandemia de COVID-19 a schimbat viețile oamenilor din toată lumea. Socializarea și activitățile de shopping s-au mutat în online din cauza lockdown-urilor și a măsurilor de distanțare socială fizică. Pentru multe afaceri, trecerea către muncă digitală și remote, poate să reprezinte modul în care vor trebui să își desfășoare activitățile în viitor.

Prin urmare, acum este momentul pentru a-ți intensifica campaniile digitale pentru a-ți menține business-ul în atenția clienților actuali și potențiali. O creștere a căutărilor organice arată importantă construirii campaniilor SEO în obținerea rezultatele de căutare dorite.

Principalele motive pentru care ar trebui să te concentrezi pe SEO pentru business-ul tău

Conținutul Evergreen va rămâne esențial

Concentrarea pe conținut evergreen (mereu relevant) în industria ta va rămâne crucial și va acumula mai multe vizualizări în timp. Că și practică bună, subiectele evergreen cu cele din trenduri ar trebui combinate pentru a genera trafic și pentru o strategie de viitor.

Căutările vor continuă să crească

Așa cum s-a întâmplat în timpul acestei pandemii, căutările plătite și organice domină platformele online și probabil că așa va fi și în viitor. Specialiștii în marketing cred, de asemenea, că SEO este cea mai stabilă și mai substanțială strategie de promovare a unui brand, produs sau serviciu. De asemenea, aceștia sunt de acord că SEO este și o strategie de marketing eficientă din punctul de vedere al costurilor care poate produce rezultate.

Platformele SEO optimizează muncă la distanță

Pandemia a dus la apariția multor platforme SEO, deoarece multe companii s-au grăbit să răspundă nevoilor create de adoptarea masivă a muncii la distanță. Aceste platforme au contribuit, de asemenea, la îmbunătățirea eficienței companiilor B2B prin valorificarea SEO în eforturile lor de marketing. Succesul din ce în ce mai mare al comercianților B2B care lucrează de acasă va stimula probabil cererea de platforme SEO. SEO că instrument înservicii marketing va fi în creștere, independent de COVID-19.

SEO oferă un avantaj competitiv

Un alt motiv pentru care SEO este indispensabil este pentru că permite întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) să concureze cu rivalii lor mai mari. SEO oferă IMM-urilor un avantaj competitiv deoarece acestea au, de obicei, un singur business pe care să își concentreze eforturile SEO, în comparație cu competitorii lor mai mari. Dacă ai un IMM, SEO este cel mai accesibil și bun instrument pentru a crește gradul de conștientizare a brandului, a-i stabili credibilitatea și a atrage potențiali clienți.

SEO va sprijini campaniile de business viitoare

Concentrarea pe o strategieSEO marketing va da roade mai târziu. Ea va servi drept fundație pentru a-ți planifica următoarele mișcări, când multe afaceri vor continuă să funcționeze că înainte de criză. Ar trebui să incluzi modalități de a-ți ajută clienții pentru a va consolida relațiile și astfel să le stabilești loialitatea față de brandul tău. De exemplu să creeze conținut în care să abordeze situația actuală și schimbările care ne așteaptă în viitor.

Într-un final, campania SEO îți permite să te implici cu publicul tău și să îți pregătești afacerea pentru viitor. Încorporarea celor mai bune practici SEO în campania ta va crește semnificativ vizibilitatea paginilor tale și numărul de utilizatori.

Source