Comunicatele de presa sunt strategii de marketing de succes si o modalitate eficienta de a informa publicul in legatura cu lansarile de produse sau servicii. Acestea promoveaza firma in mass-media si au si multe alte beneficii.

Te ajuta sa ajungi la un public mai larg

Exista un numar mare de persoane care citesc stirile online, iar multe dintre acestea ar putea face parte din publicul din nisa ta de activitate. Prin urmare, prin intermediul comunicatelor de presa vei putea avea o audienta mai mare si vei ajunge la un numar mai mare de posibili clienti interesati.

Totusi, daca nu ai experienta in redactarea comunicatelor de presa, ar trebui sa iei in considerare serviciile unei firme specializata in marketing online, SEO si servicii de redactare continut. Altfel, este posibil sa nu obtii rezultatele dorite si nu vei face decat sa risipesti timp si bani.

Sunt o forma de publicitate gratuita

Un comunicat de presa bine scris are sanse mari sa fie preluat de jurnalistii care vor scrie despre compania ta si vor contribui la cresterea vizibilitatii brandului tau. Astfel, vei beneficia de publicitate gratuita.

Sunt valoroase pentru SEO

Unul dintre beneficiile considerabile ale comunicatelor de presa este faptul ca atunci cand sunt pubblicate pe o platforma de comunicate de presa, pe blogul companiei sau pe alte site-uri, sunt indexate de Google si de alte motoare de cautare. Acest lucru iti asigura backlink-uri valoroase si o pozitie mai buna in rezultatele cautarilor dupa cuvintele cheie.

Prin urmare, chiar daca nu va fi preluat de mass-media, comunicatul de presa are beneficii SEO care merita luate in considerare.

Sunt eficiente in ceea ce priveste costurile

Comunicatele de presa de calitate sunt un instrument de marketing foarte rentabil. In afara de plata pentru redactarea lor de catre un content writer si, eventual, plata pentru publicarea lui pe o platforma de comunicate de presa, nu mai trebuie sa platesti nimic.

In cazul in care vor fi preluate de jurnalisti sau de site-uri bine pozitionate in rezultatele de cautare, va creste traficul site-ului tau si, totodata, expunerea brandului.

Te ajuta sa devii lider in nisa ta de activitate

Comunicatele de presa pot fi folosite si pentru a impartasi si partaja idei si informatii specifice nisei tale de activitate. In acest mod oferi utilizatorilor acces la perspectivele si ideile pe care le ai si, daca vei avea priza la public, vei incepe sa fii recunoscut ca lider in industria in care lucrezi. De asemenea, iti cresti autoritatea si increderea in brand si, pe termen lung, stimulezi vanzarile.

In concluzie, comunicatele de presa sunt o modalitate excelenta de a creste constientizarea marcii tale si traficul site-ului web pe care il ai si, in cele din urma, vanzarile. De asemenea, sunt o cale foarte buna de a deveni lider in industria ta si de a-ti parmova brandul. Insa, cel mai mare beneficiu al comunicatelor de presa este ca sunt instrumente de marketing rentabile

Profita si tu de beneficiile comunicatelor de presa si alege sa colaborezi cu profesionistii in domeniu pentru redactarea si publicarea lor!

Source