În numeroase companii, gestionarea comenzilor preluate direct de către agenții de vânzare este facilitată de softuri SFA. Agentul de vânzări înregistrează datele, iar acestea sunt vizibile automat în aplicația back office, ceea ce permite pregătirea în timp util a produselor pentru livrare. Poți să ai același nivel de accesibilitate la datele actualizate și în vânzările online cu integrare ERP. E simplu – clientul plasează o comandă, iar aceasta este transmisă direct în ERP. Schimbul de informații funcționează și în sens invers, stocurile fiind sincronizate pe site în mod automat.

Pentru a oferi o experiență de cumpărare la fel de plăcută precum în cazul vânzărilor directe, trebuie să te asiguri că site-ul companiei tale are implementate funcționalități de bază. Mai jos poți vedea care sunt unele dintre cele mai importante elemente și care sunt beneficiile acestora.

Opțiuni avansate de căutare și filtrare. Atât prin căutare, cât și prin filtrare, utilizatorul caută produse sau servicii specifice. Totuși, între cele două modalități, există și diferențe. Filtrarea presupune eliminarea dintr-o listă a elementelor care nu corespund filtrelor alese de utilizator. În schimb, căutarea pornește de la „nimic” și oferă rezultate în funcție de cuvintele cheie introduse de utilizator. Ambele sunt utile pentru cumpărături, scurtând timpul de selectare a produselor care urmează să fie achiziționate.

Platformă securizată. Studiile arată că 56% din traficul de pe internet provine din surse nesigure, cuprinzând boți, hackeri sau spammeri. Dacă site-ul tău nu este securizat, atât acesta cât și utilizatorii tăi pot fi ținte ale atacurilor cibernetice. De asemenea, securitatea este importantă și pentru procesarea plăților online, care implică transmiterea unor date confidențiale.

Integrare ERP. În comerțul online, integrarea ERP cu magazinul online permite preluarea datelor despre stocuri și prețuri din ERP iar utilizatorii vor avea acces la informații actualizate. Mai mult, datele despre comenzile noi ajung la depozit și comenzile pot să fie pregătite pentru livrare.

 Dacă ești pregătit să asiguri interconectivitatea informațiilor în magazinul online, contactează echipa Optimall by AROBS. Optimall are peste 18 ani de experiență în integrarea soluțiilor de mobilitate în afaceri din diverse industrii, precum distribuția de produse alimentare și nealimentare, băuturi, produse farmaceutice și materiale de construcții.

Cere o ofertă și echipa Optimall va reveni cu o soluție personalizată pentru afacerea ta!

E-mail: [email protected]

Nr. tel.: 0748 158 881

 

Source