bauturi ingrediente naturalebauturi ingrediente naturale

Waterdrop, producătorul de origine austriacă lansat pe piața din România în septembrie 2021, continuă dezvoltarea pe piața locală și lansează două noi sortimente de băuturi Microtea, ideale pentru sezonul rece: Microtea GOLDEN ASSAM – ceai negru cu miere și Microtea GREEN OASIS – ceai verde și iarbă de lămâie, disponibile online.

Waterdrop oferă soluții inovatoare și sustenabile pentru a încuraja bunăstarea consumatorilor și un regim de hidratare echilibrat, oferind produse premium și experiențe în jurul chintesenței vieții – apa, deservind peste 1 milion de clienți la nivel mondial.

Microtea este un produs ecologic pur, ce conține ingrediente naturale, fără conservanți, zahăr sau îndulcitori. Fiecare cub se dizolvă în 400-600 ml de apă fierbinte la temperatura recomandată de 60 de grade. În gamă mai sunt prezente four sortimente de ceaiuri: Microtea FRUIT FUSION – Hibiscus cu afine și măceșe, Microtea ORIENTAL SPICE – ceai de ghimbir, turmeric și chilli, Microtea WHITE BLOSSOM – ceai alb cu floare de tei și afine și Microtea MELLOW MINT – ceai de mentă, mere, lămâie verbină.

“Anul acesta ne propunem să cunoaștem mai în detaliu profilul consumatorului român și să ne pliem pe nevoile sale. Suntem preocupați de sustenabilitate și de un stil de viață echilibrat și ne dorim să susținem un regim de hidratare adaptat nevoilor diverse pe care oamenii le au în viața de zi cu zi. Avem în plan să ne extindem portofoliul și să lansăm mai multe linii de produse adaptate contextului local de piață”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.
Pentru o experiență completă, Waterdrop a creat noi căni termo, practice și stilate, din oțel inoxidabil de înaltă calitate, menite să mențină băutura fierbinte până la 6 ore. Capacul suplimentar de etanșare garantează un transport confortabil și sigur al băuturii, datorită etașeizării foarte bune. Cănile termice sunt disponibile în mai multe variante de design și dimensiuni, de 400 ml, 600 ml sau 1l, adaptându-se unui stil de viață dinamic al consumatorului. Pentru oamenii activi și pasionați de modă, Waterdrop pune la dispoziție și rucsacuri cu modele asortate.

Consumatorii care vor să se bucure de bunăstare și o experiență relaxantă, în confortul propriului cămin, pot opta pentru cupele de marmură cu suport de pahar, accesorii elegante care conferă o atmosferă autentică de sezon.

Pentru 2022, compania și-a propus să crească baza de clienți existenți cu 60% și să pătrundă mai puternic pe piața locală ca parteneri în magazine de retail, atât online, cât și în magazinele fizice.

Waterdrop urmărește să ofere consumatorilor săi funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Prin calitatea ingredientelor naturale folosite și un design unic al produselor, producătorul își propune să creeze o comunitate în jurul său în care să fie prezent în viața de zi cu zi, contribuind astfel în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.

Start-up-ul a pus bazele unei comunități de membrii care își doresc un stil de viață sănătos – Waterdrop Club. În cadul acestuia, consumatorii beneficiază de un program de recompense cum ar fi puncte acumulate echivalente cu valoarea fiecărei comenzi, ce pot fi ulterior convertite în produse gratuite. De asemenea, clienții activi pot beneficia de acces preferențial la produsele noi sau produse cadou la fiecare comandă.

“Consumatorii din România au primit foarte bine lansarea Waterdrop, găsind în produsele noastre o alternativă viabilă pentru băuturile care conțin zahăr și au apreciat calitatea recipientelor produse în UE. Până în prezent câteva sute de clienți au devenit membri ai clubului Waterdrop în România. Am fost surprinși să constatăm că procentul clienților români care s-au înscris în club în primele 3 luni de la lansare a fost mai mare față spre deosebire de Cehia și Italia, ceea ce ne dă speranță că vom evolua pozitiv pe această piață și vom putea contribui la schimbarea stilului de viață al cât mai multor oameni”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Waterdrop CEE se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.

###

Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și USA, deservind peste 1 milion de clienți la nivel global.

Waterdrop CEE urmează să aniverseze 4 ani de activitate în luna mai. Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.

Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.

Mai multe informații pe www.waterdrop.ro.