Informatii despre un roll-up

Sistemele de expozitie, cum ar fi acest sistem denumit roll-up, sunt ideale pentru promovarea de interior si exterior. Este un sistem de afisare care este foarte usor de transportat si este utilizat pe scara larga de tot mai multi pasionati si profesionisti.

Acesta este un sistem de afisare foarte transportabil, care este utilizat pe scara larga de tot mai multi pasionati si profesionisti. La randul sau este material grafic in scop publicitar. Este construit intr-un mod simplu, asa ca, dupa cum sugereaza si numele, bannerul este plasat in mecanismul mentionat mai sus si apoi asezat in pozitie verticala, sustinut de tije de aluminiu.

Cele mai utile 3 moduri de promovare pentru micii antreprenori

Pune logo-ul sus, ca element principal – Partea de sus a sistemului de promovare roll-up afiseaza intotdeauna sigla companiei dvs. si ofera cele mai relevante informatii. De ce? Acesta este de obicei primul loc in care noii consumatori vor acorda atentie.
roll-up
Gandeste-te de sus in jos, de la stanga la dreapta – Cand suntem la scoala, toti suntem invatati sa citim de sus in jos, de la stanga la dreapta, iar consumatorul tau nu face exceptie de la aceasta regula. Tineti cont de acest lucru cand incepeti sa prezentati fluxul pentru sistemul dvs. Sunt pastrate doar informatiile relevante. Nu faceti abuz de text.

Culoarea este la fel de importanta ca si designul – Culoarea va poate ajuta sa va evidentiati intr-o expozitie. Culorile pe care le alegeti trebuie sa se potriveasca perfect cu restul posterului pentru a se potrivi de asemenea si cu culorile logo-ului. Pentru a face acest lucru cat mai bine posibil, trebuie sa intelegeti impactul culorii de fundal asupra modului in care oamenii va percep logo-ul. De exemplu, negru si gri sunt culori „serioase”, in timp ce culorile stralucitoare precum rosu si portocaliu pot fi folosite pentru a atrage atentia clientilor.

Versatilitatea – punctul forte

Ceea ce il face atat de atragator este ca versatilitatea este una dintre principalele caracteristici ale acestui sistem expozitional. Pe langa faptul ca este plasat in mai multe locuri, poate indeplini si mai multe roluri in acelasi timp. Sunt folosite cel mai adesea in evenimente promotionale, pentru vanzari sezoniere sau pentru promovarea de noi produse. Este folosit cel mai frecvent la evenimente, expozitii sau sali de conferinte.

Cere si tu o oferta de la MarelePrint.RO!

Source