1. Pentru realizarea unui afis publicitar de nota 10, tineti cont de publicul tinta

Inainte de a incepe crearea unui afis publicitar, cel mai important pas este sa stabiliti anumite aspecte esentiale cu privire la publicul tinta:

  • Indiferent de tipul publicului tinta, este recomandat ca textul aferent unui afis publicitar sa fie scris sub forma de adresare la persoana intai. Desi va veti adresa unui numar mare de oameni, acesta trebuie sa fie intr-un mod personal
  • Reclama va vorbi fiecarui om in parte, iar succesul va fi determinat de maniera in care persoanele care vor citi, vor gasi solutiile
  • Pentru ca publicului tinta sa fie cat mai bun, nu scapati din vedere: media de varsta, starea civila, studiile si statutul profesional.

afis publicitar

  1. Tineti cont de specificul textului

Multe persoane considera ca este necesar ca un afis publicitar sa aiba foarte mult text pentru ca acesta sa fie unul reusit. Totusi, acest lucru nu este adevarat, deaorece oamenii nu au timp sau rabdare sa parcurga texte complexe.

  • Mesajul transmis inr-un afis publicitar trebuie sa fie unul care sa atraga atentia inca de la primele cuvinte citite
  • Atunci cand o persoana afla raspunsul la o intrebare pe care o avea deja in minte sau gaseste solutia unei probleme intr-un astfel de produs de promovare, succesul este deja garantat
  • Nu este recomandat sa utilizati mai mult de doua fonturi pentru textul aferent unui afis publicitar
  1. Grafica reprezinta un aspect foarte important

Nu doar textul este important, ci si grafica acestuia reprezinta un aspect care trebuie luat in considerare. In cazul unui afis publicitar, aceasta poate determina din start o reactie pozitiva sau negativa a publicului tinta si nu numai. Iata cateva recomandari practice de care puteti tine cont cand vine vorba de grafica:

  • Nu se recomanda sa incarcati afisul cu prea multe imagini. Simplitatea graficii determina intelegerea mesajului transmis si ajuta la indeplinirea scopului final.
  • Afisul trebuie sa atraga atentia chiar si de la distanta! Nu puteti face acest lucru prin intermediul unui text cu font foarte mare, motiv pentru care designul sau trebuie sa fie unul extrem de convingator din start. Daca grafica atrage atentia publicului tinta, acesta va citi si mesajul transmis in cadrul produsului de promovare.
  • Nu optati pentru imagini banale pe care sa le folositi si asigurati-va ca designul este unul inovativ si care nu a mai fost folosit pentru promovarea altor produse sau a altor branduri.

Source