Într-o lume tot mai digitalizată, cum te asiguri că alegi un software resurse umane potrivit pentru compania în care îți desfășori activitatea? Care sunt caracteristicile pe care ar trebui să le îndeplinească o astfel de soluție? Ce module ar fi indicat să aibă încorporate (ex: soft pontaj, soft evaluare angajati, soft recrutare etc.) Acestea ar putea fi câteva întrebări pe care ți le-ai adresat în momentul în care te-ai gândit că este momentul pentru transformarea digitală a companiei tale.
Răspunsurile la aceste întrebări am încercat să le oferim în cadrul acestui articol. În continuare vom vorbi despre ce aspecte trebuie să iei în considerare când alegi un software resurse umane și îți vom oferi câteva informații despre cele mai utilizate module (soft administrare personal, soft pontaj electronic, soft recrutare, training și soft evaluare angajati).
Ce trebuie să iei în considerare când alegi un software resurse umane?
Înainte de a achiziționa un software resurse umane este important să te interesezi de anumite aspecte pentru a te asigura că soft-ul poate acoperi toate nevoile tale. Câteva dintre aspectele pe care ar trebui să le ai în vedere sunt:
-
- Alege o soluție software care îți pune la dispoziție doar modulele de care ai nevoie. Să luăm un exemplu. Compania în care lucrezi își dorește o soluție care să-i ofere posibilitatea să gestioneze din același loc toate documentele, are nevoie de un modul de recrutare și un soft evaluare angajati, însă nu este interesată și de un modul de pontaj electronic. Astfel, este important ca soluția pe care o alegi să îți permită să selectezi doar funcționalitățile de care ești interesat și ulterior să poți adăuga sau renunța la alte module.
- Alege un software resurse umane specific numărului tău de angajați. E important ca soluția pe care o alegi să fie pliabilă nu doar pe nevoile referitoare la modulele, ci se pliază și la numărul de angajați pe care compania ta îl are. Atât acest aspect, cât și cel menționat anterior țin de configurabilitatea soluției. Recomandarea noastră este să te îndrepți doar spre soluții care pot fi configurate pe nevoile specifice.
- Interesează-te de suportul tehnic oferit. Pe lângă configurabilitatea soluției, este important să alegi o soluție care îți pune la dispoziție o echipă de support tehnic, capabilă să te lămurească atunci când întâmpini dificultăți. Interesează-te de sistemul de ticketing folosit, de timpul mediu de rezolvare a unei probleme și dacă aceste servicii reprezintă un cost în plus.
- Timpul de implementare. Un ultim aspect pe care îl menționăm ca fiind important pentru a fi cercetat înainte de achiziția unui software resurse umane, este timpul necesar pentru implementarea și rularea soluțiilor de HR.
Ce module te ajută în eficientizarea activității de HR?
După ce te-ai interesat de toate aspectele menționate, plus altele particulare companiei sau industriei tale, este important să decizi ce module vrei să achiziționezi pentru eficientizarea activităților de HR. Câteva dintre acestea sunt:
- Un modul de administrare documente – care te ajută în gestionarea tuturor documentelor angajaților tăi. De la date personale și contractuale, până la fișe de evaluare exportate dintr-un soft evaluare angajati, toate pot fi gestionate cu un asemenea modul.
- Un modul de pontaj electronic – care îți pregătește toate datele necesare pentru calculul salarial.
- Un modul recrutare – îți eficientizează întregul proces de recrutare, de la screening CV-uri și până la angajarea propriu-zisă.
- Un soft evaluare angajati – care te ajută în evaluarea performanțelor angajaților tăi și stabilirea unor planuri de carieră potrivite pentru ei.
- Un soft training – pentru o dezvoltare continuă a resursei umane din companie.
Pe lângă acestea, un software resurse umane te ajută și în eficientizarea activităților de: onboarding, semnare electronică, gestionare declarații și deconturi, maximizarea autonomiei angajaților printr-un portal self-service și multe altele.
Alege digitalizarea HR cu soluțiile UCMS by AROBS
Dacă îți dorești implementarea unui software resurse umane complex, cu 19 module distincte, printre care și un soft pontaj electronic, administrare angajați și soft evaluare angajati îți facem cunoștință cu echipa UCMS by AROBS. Cu 25 de ani de activitate pe piața din România, echipa UCMS deservește companii din industrii variate precum: banking, BIG4, BPO, IT, servicii medicale, producție, retail, automotive, mass-media și advertising, transport, servicii și construcții. Contactează-i prin e-mail: [email protected] sau la numărul de telefon: 0720534424 și programează un demo pentru a identifica ce soluții îți pot oferi, pliabile pe nevoile companiei tale.