Andy Warhol and Tommy HilfigerAndy Warhol and Tommy Hilfiger

Inspirat de faimosul studio din New York al lui Andy Warhol, „Tommy Factory” reimagineaza un epicentru creativ pentru astazi, unde Futuremakers  intergenerationali, inclusiv Kate Moss, Lila Moss si Travis Barker, se unesc intr-un mix intre clasic si nou.

Tommy Hilfiger are placerea de a anunta Tommy Factory, un spatiu creativ experiential din Toamna 2022, inspirat de faimosul studio din New York al lui Andy Warhol. Tommy Factory va prinde viata prin campania de toamna a anului 2022, cu Futuremakers intergenerationali surprinsi intr-o cromatica formata din rosu, alb si albastru. Cu Tommy Hilfiger gata sa revina la Fashion Week de la New York pe 11 septembrie 2022, cea mai mare platforma din industrie „See now, buy now” va continua sa se dezvolte prin istoria culturii pop a orasului si prin emblematica Fabrica Warhol ca un spatiu artistic deconstruit care celebreaza creativitatea si exprimarea de sine.

Odata epicentrul scenei creative din New York, Fabrica lui Warhol a fost un mix dintre oameni si subculturi, lo-fi si hi-tech, stil si creativitate. Revolutia culturala pe care a inspirat-o in anii ’60 a continuat sa influenteze cultura pop si din anii ’70 – ’80 – o perioada in care Tommy Hilfiger a vizitat Fabrica si s-a intalnit cu Warhol insusi.

Tommy Factory nu este un spatiu fizic, este o stare de spirit”, a spus Tommy Hilfiger. „Fascinatia lui Andy pentru cultura pop a captat intotdeauna tot ceea ce este specific societatii americane. Capacitatea lui de a se conecta cu ceea ce era cel mai relevant nu a incetat sa ma inspire in tot ceea ce fac. Orasul New York este locul in care Andy a adus impreuna moda, arta, muzica si divertismentul, cand mi-am inceput pentru prima data activitatea in industrie. Fabrica era cel mai popular loc. Si astazi, in continuare abordarea lui este cea care ma determina sa interactionez cu cele mai inovatoare comunitati, construind noi experiente creative.”

Energia creativa a orasului New York este o forta de neoprit care continua sa reuneasca o diversitate de talente inspiratoare, asa cum a facut-o la Fabrica lui Andy Warhol”, a declarat Michael Dayton Hermann de la Fundatia Andy Warhol. „Suntem onorati ca aceasta campania a lui Tommy Hilfiger ii aduce un omagiu unic lui Andy Warhol si va sprijini cu generozitate activitatea filantropica a Fundatiei Warhol.”

Avandu-l ca fotograf pe Craig McDean si ca stilist de Katie Grand, campania de toamna 2022 va fi lansata la inceputul lunii septembrie. Va reda o ciocnire a culturilor, trecutului si viitorului, clasic si modern, pentru a aprinde energia unica a Tommy Factory, avandu-le ca protagoniste pe supermodelul Kate Moss si fiica sa, model de asemenea, Lila Moss, care sunt  pentru prima data impreuna intr-o campanie, si de asemenea pe legendarul tobosar si producator, Travis Barker; artistul castigator de Grammy®, actor nominalizat la Globul de Aur® si Emmy®, Anthony Ramos; artist, compozitor si castigator al mai multor premii Grammy®, Jon Batiste; artistul pop stradal, Mr Brainwash; precum si legenda drag Wigstock, Lady Bunny, si artistul tatuator, Steve Wiebe.

Tommy Factory va fi prezenta in continuare la revenirea brand-ului in cadrul Fashion Week de la New York, in septembrie, intr-o sarbatoare a creativitatii si a exprimarii de sine. Evenimentul experiential va amplifica puterea individuala prin instalatii inspirate de spiritul celor 15 minute de faima ale lui Warhol, reimaginat pentru prezent, unind oaspetii si modelele deopotriva in spatiul figital.

Experienta Tommy Factory  va avea loc la ora 7 p.m. EST pe 11 septembrie la Skyline Drive-In din Brooklyn, cu o activare Metaverse sincronizata. Intr-o premiera in industrie, podiumul „See now, buy now” va fi transmis in direct prin experienta Tommy Play pe Roblox.  Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com. 

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

Despre Fundatia de Arte Vizuale Andy Warhol, Inc.

In calitate de artist american preeminent al secolului al XX-lea, Andy Warhol a provocat lumea sa vada arta diferit. De la infiintarea sa in 1987, in conformitate cu dorinta lui Warhol, Fundatia Andy Warhol s-a impus printre principalii finantatori de arta contemporana din Statele Unite. Fundatia a distribuit peste 250.000.000 USD in granturi in numerar care sprijina crearea, prezentarea si documentarea artelor vizuale contemporane, in special lucrarile experimentale, subrecunoscute sau provocatoare. Eforturile continue ale Fundatiei de a proteja si imbunatati mostenirea creativa a fondatorului sau asigura ca spiritul inventiv si deschis al lui Warhol va avea un impact profund asupra artelor vizuale pentru generatiile viitoare. Incasarile pe care le primeste Fundatia din proiecte de licentiere precum acesta contribuie la dotarea Fundatiei din care sunt distribuite aceste granturi. Pentru mai multe informatii accesati  www.warholfoundation.org.