Timişoara a avut o istorie zbuciumată aflându-se, după cum spune cronicarul, „sub vremi”. Din anul 1918, după realizarea Marii Uniri, s-a întors acasă, la ţara-mamă, România. Oraş de largă respiraţie europeană, s-a bucurat de o bună dezvoltare pe toate palierele, înregistrând cele mai multe premiere în domenii de o mare diversitate.
Sloganul întregii campanii este Luminează orașul prin tine! (Shine your light – Light up your city!). Călătoria transformatoare este văzută ca un proces derulat în jurul a trei teritorii principale: teritoriul oamenilor, teritoriul locurilor şi teritoriul conexiunilor care vor pregăti oraşul pentru noile experienţe.
Pentru prezenta emisiune, Romfilatelia a ales câteva edificii cu valoare de simbol: pe timbrul cu valoarea nominală de 1,40 lei este reprezentată Catedrala Mitropolitană Ortodoxă, în timp ce pe timbrul cu valoarea nominală de 2,20 lei este ilustrat Domul Romano – Catolic; de asemenea, sunt redate: imaginea Castelului de Apă din Iosefin (pe timbrul cu valoarea nominală de 11 lei) și Palatul Culturii, pe timbrul cu valoarea nominală de 19,50 lei.
Romfilatelia mulțumește reprezentanților Primăriei Timișoara pentru sprijinul documentar și fotografic acordat la realizarea acestei emisiuni de mărci poștale.
Emisiunea va fi disponibilă de vineri, 17 februarie a.c., în rețeaua magazinelor Romfilatelia din București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, precum și în magazinul nostru online: http://romfilatelia.ro/store/.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați Biroul Relații Publice:
Tel: 021 / 336 93 92