Campania a fost realizata de fotograful Mikael Jansson, care a colaborat pe partea de styling cu Camilla Nickerson. Esenta campaniei transpune o serie de femei cu trasaturi diferite, puternice si frumoase in felul lor unic. Fiecare nume mentionat mai sus va fi prezent si la Victoria’s Secret’s World Tour, o prezentare de moda ce cauta sa reimagineze alura si aparenta brandului. Aceasta va fi realizata in colaborare cu artisti creativi emergenti de la nivel global si va avea loc in toamna ce urmeaza.

„Suntem atat de incantati sa lansam colectia The Icon by Victoria’s Secret. Aceasta a fost realizata pentru a pune accent pe formele naturale ale fiecarei femei, din dorinta de a ramane fidela si iubitoare ei insasi. Este o colectie captivanta si esentiala garderobei tale.”, a spus Janie Schaffer, Chief Design Officer la Victoria’s Secret.

The Icon by Victoria’s Secret include si sutienul The Icon Custom Push-Up Plunge Bra, care este de altfel primul model ce dispune de o tehnologie inovatoare de sustinere si modelare, fiind personalizata pentru a imbunatati aspectul natural al celei care il poarta. Dantela fina, captuseala usoara cu push-up si bretelele complet reglabile si convertibile sunt alte motive pentru care aceasta piesa ar trebui achizitionata. Colectia The Icon a fost creata pentru a-ti oferi si mai multe motive sa te afisezi in toata frumusetea ta, indiferent de locul in care te-ai afla. 

Colectia va fi valabila incepand cu 29 august.

Victoria’s Secret & Co. este un retailer specializat in crearea unei colectii moderne de sutiene, chiloti, lenjerie si articole casual pentru somn, sport si inot, precum si parfumuri si produse de ingrijire corporala. VS&Co este alcatuit din lideri in domeniu, si anume, Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK si Adore Me. Aceste branduri impartasesc un scop comun de a inspira clientii in fiecare etapa a vietii lor cu ajutorul inovatiei si a tehnologiei, avand produse accesibile si de calitate. Astfel, retailerul se angajeaza in a sustine cei 30.000 de asociati de a avea o amprenta globala prin cele aproximativ 1.350 de magazine din 70 de tari. Nu in ultimul rand, VS&Co se angajeaza sa ofere clientilor produse si experiențe care ii fac sa se simta confortabil atat la nivel interior, cat si exterior, in timp ce provoaca schimbari pozitive in vietile acestora.  

Source