Orice brand are nevoie in dezvoltarea sa de o strategie bine adaptata in functie de situatia de la care pornesc si punctul in care se doreste sa se ajunga. Astfel, pentru a avea garantia unei abordari corecte si a unor rezultate pozitive este nevoie de o echipa specializata in acest sens care sa detina expertiza si experienta necesare. O agentie de PR este ceea ce putem numi partenerul ideal al oricarei companii care doreste sa isi imbunatateasca imaginea sau reputatia, sa consolideze o identitate puternica, lucruri care sa conduca la legaturi mai puternice cu publicul tinta care nu vor intarzia sa aduca beneficii si in plan financiar.
Tudor Communication reuseste de peste 15 ani sa ajute nenumarate companii sa se dezvolte si sa isi atinga obiectivele de imagine. Astfel, se dovedeste a fi o alegere de succes pentru noi branduri care urmaresc aceeasi traiectorie.
Ce servicii pune la depozitie Tudor Communication?
Momentan nu exista o singura practica de specialitate care odata abordata sa genereze imediat efectele scontate. Este nevoie de un proces complex care sa contina actionarea concomitent pe mai multe planuri pentru a putea configura un brand de incredere pentru cei carora li se adreseaza.
Brandingul este serviciul care se ocupa in principal de consolidarea identitatii. In plan conceptual, vizual, verbal si senzorial exista anumite elemente definitorii care trebuie sa se sincronizeze in aceeasi directie. Mai exact, totalitatea acestora trebuie sa transmita o poveste definitorie pentru brand. Una cu care potentialii clienti sa se identifice sau pe care sa vrea sa o descopere in asa fel incat sa starneasca curiozitatea pentru a incerca produsele sau serviciile oferite.
Relatiile cu media au rol de promovare. Aparitii repetate pe canale de comunicare autorizate ajuta la consolidarea increderii publicului tinta. Daca bradul a reusit sa faca ceva atat de remarcabil pentru a ajunge aici, inseamna ca merita luat in considerare. Daca exista o echipa care sa gestioneze aceste relatii, de multe ori sumele necesare in acest sens vor fi insesizabile.
Organizarea de evenimente este necesara in primul rand pentru a crea contextul si cadrul necesar pentru ca publicul sa cunoasca si sa experimenteze brandul. In plus, daca se reuseste un eveniment unic, impresionant, inedit, care sa impresioneze, sunt sanse foarte mari ca acesta sa reprezinte motiv de promovare la scara larga. Se ating asadar doua obiective cu costuri minime.
Probabil cea mai importanta componenta de care ar trebui sa beneficieze orice brand in mod constant este comunicarea de criza. Amenintarile exista la orice pas si o abordare gresita poate genera pierderi substantiale in plan financiar si nu numai. Astfel, este nevoie de specialisti care sa stie cum sa transforme orice situatie dificila intr-o oportunitate.