Specialiștii HR sunt copleșiți de multe ori de volumul de muncă pe care îl au, iar un portal resurse umane îi poate ajuta să își organizeze mai bine sarcinile. Folosirea unui soft administrare personal le va aduce o imagine completă asupra datelor angajaților din companie, fiindu-le mult mai simplu să opereze diverse modificări. Specialiștii în resurse umane pot economisi timp prin gestionarea în sistem digital a documentelor dintr-un portal resurse umane, timp care poate fi alocat pentru interacțiuni umane, ori pentru elaborarea unor strategii de business.

Portal resurse umane – soluție dedicată departamentelor HR și angajaților

Pentru a face față schimbărilor multiple din ultima perioadă și pentru a facilita comunicarea cu angajații, companiile au căutat soluții digitale precum un portal resurse umane, care să ofere alternative viabile la procedurile manuale clasice. Atunci când au nevoie de generarea rapidă a unui act adițional la contractul de muncă al unui salariat, un soft administrare personal le permite efectuarea acestei proceduri. Totodată, prin intermediul unui portal resurse umane, angajații au acces și la cererile de concediu sau fluturașii de salariu din lunile anterioare. Prin urmare, ei nu mai sunt nevoiți să trimită mail-uri pentru astfel de solicitări, la care ar putea primi răspunsuri după o perioadă mai lungă de timp. 

De asemenea, aceștia își pot introduce pontajul zilnic în această aplicație destinată eficientizării procedurilor interne. Mai mult, dintr-un portal resurse umane se pot completa de către angajați cererile de autoevaluare, iar cei implicați în procesul de evaluare pot veni cu completări. Prin urmare, timpul de lucru al personalului este optimizat, iar birocrația se reduce semnificativ. Nevoile complexe ale specialiștilor HR, dar și ale angajaților sunt îndeplinite mai rapid cu ajutorul unei astfel de soluții intuitive. 

Evidență clară asupra informațiilor cu un soft administrare personal 

Asemenea unui portal resurse umane, implementarea și utilizarea unui soft administrare personal de către companii le va sprijini în procesul de eficientizare a activității de zi cu zi. Acest instrument digital îți oferă posibilitatea să gestionezi electronic informațiile și documentele angajaților precum:

  • datele personale;
  • contracte de muncă;
  • evidența controalelor medicale;
  • cereri de concediu, învoiri;
  • date bancare;
  • permise de muncă, etc.

Un soft administrare personal îți oferă acces la o arhivă cu foștii angajați ai firmei și îți pune la dispoziție șabloane predefinite pentru contracte de muncă, acte adiționale, decizii de desfacere a contractului de muncă și multe altele. În plus, cu un soft administrare personal poți gestiona echipamentele și alte obiecte de inventar predate angajatului. O altă facilitate importantă este partea de raportare, o funcționalitate necesară într-o organizație care își dorește acces rapid la informații complexe. Un soft administrare personal integrat într-un portal resurse umane are opțiunea de a configura un număr nelimitat de rapoarte, fiind posibilă extragerea tuturor datelor introduse în program.

Sprijină activitatea departamentului de resurse umane cu instrumente digitale performante

Dacă îți dorești ca timpul de muncă al specialiștilor HR să fie utilizat într-un mod mai eficient, apelează la mijloace tehnologice de top. UCMS by AROBS, o companie dezvoltatoare de soluții software recunoscute pe piața din România, îți poate pune la dispoziție un portal resurse umane complex sau un soft administrare personal. Aplicația True HR conține 19 module distincte, inovate pentru a răspunde celor mai multe dintre nevoile angajatorului și ale salariaților. Poți lua legătura cu specialiștii UCMS by AROBS printr-un mail la [email protected] sau la numărul de telefon 0720 534 424.

Source