Evenimentul va fi deschis cu o zi de training (16 mai), care va pune accent pe solutii practice, idei noi si solutii dovedite, urmat de o zi de conferinta (17 mai) cu strategii explicate si studii de caz relevante pentru oamenii de marketing din companii de toate marimile.

Practicieni cu activitate recunoscuta vin cu know-how valoros in cadrul primei zile cu sesiuni aplicate, pentru a te ajuta sa-ti dezvolti aptitudinile, sa integrezi noi tactici, sa ajungi in mod creativ la clienti si sa obtii cele mai bune rezultate. Ziua de conferinta aduce pe scena branduri implicate si agentii de renume cu rezultate dovedite, oferind profesionistilor din marcom kit-ul de informatii necesar pentru a face fata provocarilor actuale din mediul digital.

Tendintele in comunicare, instrumentele de promovare, dar si asteptarile consumatorilor sunt mereu in schimbare. La Digital Marketing Forum, afli informatii esentiale in planificarea campaniilor si masurarea rezultatelor, inveti cum se schimba consumatorul roman si care sunt cele mai noi solutii care te vor ajuta sa iti definesti strategia in 2022.

Reprezentantii PepsiCo, BCR, McDonald’s, OMV Petrom, Porsche, ProTV, Unilever etc aduc mai aproape de tine cele mai noi oportunitati de marketing, dar si instrumentele necesare pentru imbunatatirea actiunilor de promovare online. 

Din ce in ce mai multe companii folosesc un mix extins de canale social media pentru a ajunge cat mai precis la publicurile tinta. Descopera abordari inedite, invata noi tactici si gaseste noi canale de comunicare cu ajutorul celor de la Teads, MGID, RTB House, Conversion, MTH Digital, Snapchat, YouTube etc.

Dintre vorbitorii editiei: Laurentiu Ion (Head of Total Connections Planning & Media, PepsiCo Romania), Ioana Petrovici (Brand Manager Pepsi, PepsiCo Romania), Victor Stroe (Chief Strategy Officer & Associate Director, Leo Burnett), Ana Maria Ghiurca (Head of Digital Marketing, BCR), Cosmina Tapliuc (Digital Marketing Manager, McDonald’s), Gabriela Nanu (Head Of Marketing & Digital Product Gas & Power, OMV Petrom), Patricia Zegreanu (Marketing & Communication Manager, Porsche Romania), Bogdan Turcanu (Head of Marketing, PRO TV), Adrian Calarasu (Digital Category Manager, Unilever), Sergiu Gruita (Industry Director Romania, Teads), Olimpia Norsesovici (Senior Sales Manager, MGID Romania), Andrei Gradinaru (Agency Sales Manager, RTB House), Mihai Caluseriu (Creative Director, Conversion), Robert Dumitru (Deputy General Manager, MTH Digital), Sabin Belusica (Senior Performance Lead, Httpool), Aneta Plesa (Industry Manager, Google Romania), Anabela Luca (Managing Director, adLemonade), Ioana Anescu (Managing Director, IAB Romania), Cristian China-Birta (Antreprenor Digital, Kooperativa 2.0), Vlad Oprea (Tech Account Manager, Conversion).

Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.digitalforum.ro.

Digital Marketing Forum este un eveniment organizat de Evensys, realizat in parteneriat cu PepsiCo Romania si cu sprijinul BCR, McDonald’s Romania, Teads – The Global Media Platform, MGID, RTB House, Conversion, MTH Digital, Answear, Hama, Snapchat.

Despre Evensys

Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu peste 16 ani de experienta in organizarea de evenimente business. Evensys este specializata exclusiv pe dezvoltarea de conferinte si de seminarii proprii, ce acopera sapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, HR, Real Estate, Production si Retail. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale, care privesc atat industria de business locala, cat si cea din Europa Centrala si de Sud-Est.

Source