10 pași care să vă ajute să vă pregătiți afacerea pentru cel mai aglomerat sezon de cumpărături

Cel mai aglomerat sezon de cumpărături al anului se apropie cu pași repezi, iar ca proprietar de afacere, trebuie să începeți să vă planificați ACUM!

Piața de astăzi este mai provocatoare ca niciodată, iar noi înțelegem nevoile în continuă schimbare ale clienților noștri. Dezvoltăm în permanență soluții de ambalare inovatoare și rentabile pentru a satisface cerințele în continuă evoluție ale clienților. Cu peste 40 de ani de experiență în industrie, puteți avea încredere în Dinosans pentru a livra!

Aici, la Dinosans, am compilat 10 pași pentru a vă ajuta să vă pregătiți pentru cel mai aglomerat sezon de cumpărături care urmează. Fie că sunteți un magazin de comerț electronic, un magazin cu amănuntul, un furnizor sau, o întreprindere directă către consumator, nu există un moment mai bun decât prezentul pentru a vă pregăti!

Dinosans este un producător ambalaje si cutii de carton, designer de ambalaje din carton ondulat cu experienta de 20 ani in Romania.

  1. Pregătire, pregătire, pregătire, pregătire

    Cunoaștem cu toții mantra: „trebuie să ai un plan” și există o mulțime de momente în care o minge curbă va veni în forță și îți va distruge munca. Fiind bine pregătiți (cu situații neprevăzute) vă va permite dvs. și întregii dvs. echipe să învingeți majoritatea provocărilor.

Fie că sunteți B2B sau, B2C, este greu acolo! Toată lumea suferă din cauza creșterii semnificative a costurilor în lanțul de aprovizionare.

Pregătindu-vă acum vă va ajuta să lucrați eficient și să gestionați mai bine costurile. Vă recomandăm să identificați toate punctele de contact vitale din lanțul dumneavoastră de aprovizionare; de la materiile prime la produsul final, distribuție, ambalare – atât interioară, cât și exterioară. Notați termenele de execuție pentru fiecare dintre acestea și apoi aflați dacă plasarea comenzii din timp vă va asigura un preț mai bun și dacă prețurile cresc în cazul comenzilor de urgență de ultim moment.

Odată ce aveți toate aceste date la îndemână, pregătiți un scurt calendar în care să fie marcate toate datele cheie ale cumpărăturilor importante. Adăugați apoi termenele de execuție a lanțului de aprovizionare (codificate prin culori) și veți avea o imagine pe o pagină a momentului în care trebuie să începeți să comandați.

  1. Previziuni
    Previziunile sunt esențiale și, chiar dacă tehnologia a contribuit la prezicerea unor cifre mai precise și nu se poate ține cont de impactul unei pandemii mondiale, al războiului din Ucraina, al influențelor politice, al schimbărilor climatice și al încrederii în cheltuielile de consum. Cel mai recent raport al BRC a afirmat că atât comerțul cu amănuntul, cât și cumpărăturile online continuă să se deplaseze în sens invers, vânzările totale ale acestora din urmă scăzând cu 9%. Achizițiile nealimentare legate de casă, cum ar fi mobilierul, electrocasnicele și informatica, au suferit cele mai mari scăderi în ceea ce privește cheltuielile online.

Toți acești factori trebuie luați în considerare, la care se adaugă impactul determinat de campaniile de marketing și de generarea de clienți potențiali. Discutați cu colegii, cu grupurile de relaționare, cu forumurile online și urmăriți activitatea concurenților și modul în care aceștia se comportă cu mesajele lor de marketing și cu promovarea datelor cheie și a liniilor de produse.

  1. Respectați aceste termene de livrare

A merge pe linia fină între protejarea marjelor și afectarea și mai mult a încrederii consumatorilor prin transmiterea creșterilor de prețuri este un lucru pe care toată lumea din B2B, B2C și D2C trebuie să îl ia în considerare. Nu vă lăsați prinși la limită și nu ajungeți să comandați în ultimul moment; lucrările de urgență pot fi livrate, dar cu costuri semnificative pentru dumneavoastră și unde vor fi absorbite?

Utilizarea serviciilor furnizorilor dvs. vă poate ajuta în acest exercițiu de echilibrare, de exemplu, Stock & Serve înseamnă că puteți comanda acum ambalajele din carton ondulat și apoi le puteți achiziționa pe măsură ce aveți nevoie de ele. Acesta este un serviciu foarte util și atunci când fluxul de numerar este limitat. Majoritatea articolelor pot utiliza această facilitate: Depozitare Industrial și de protecție Dimensiunea cutiei de scrisori Pachete de paleți gata de rafturi.

  1. Asigurați-vă că vacanța se potrivește cu broșura!
    Acesta este un punct vital între echipele dvs. de operațiuni și marketing/vânzări/comunicare. Pot produsele pe care le vindeți să se ridice la înălțimea promisiunilor care sunt comunicate pe site-ul dvs. web, în social media și pe toate celelalte platforme de marketing și comunicare? De exemplu:

O cutie de comerț electronic este fabricată din produse provenite din surse FSC, dar are nevoie de bandă de plastic pentru a o fixa. Cu toate acestea, este vândută și promovată ca fiind un produs complet sustenabil! Dacă sunteți o afacere care vinde articole sustenabile, aceasta va fi o problemă!

Cutia noastră eLok foarte acoperită nu are nevoie de bandă de plastic pentru a o sigila și este 100% sustenabilă!

  1. Asigurați-vă că site-ul dvs. web este complet compatibil cu dispozitivele mobile!
    Aceasta este cea mai aglomerată perioadă de cumpărături, iar sectorul comerțului electronic va înregistra o creștere a vizitelor de la 5,4% în sus! Imaginați-vă dacă platforma dvs. de piață sau un site web nu este pregătit pentru acest trafic crescut și nu reușește să funcționeze! Asigurați-vă că verificați acum și, efectuați teste pentru a asigura o experiență excelentă pentru utilizatori.
  2. Socializare
    Social media este un instrument excelent pentru afacerea dvs. pe tot parcursul anului, dar este deosebit de bun în acest sezon. Platformele obișnuite, precum Facebook și Instagram, oferă afacerii dvs. un instrument gratuit și de mare anvergură pentru a intra în contact cu clienții. Pinterest este foarte vizual și puteți prezenta produsele dvs. cu linkuri către site-ul dvs. Dacă vreți să ajungeți la un grup demografic mai tânăr, familiarizați-vă cu puterea lui Tik-Tok și Snapchat.

Publicitatea plătită vă va împinge produsul și brandul mai departe, dar nu uitați să vă asigurați că rămâneți activ și că postați constant conținut nou.

De la design la hashtag-uri și promoții, social media trebuie să fie primul pas pentru a vă începe comunicarea despre datele cheie din această perioadă. De exemplu, postările, articolele și fotografiile cu tematică de Crăciun sunt la modă, iar imaginile cu echipele dvs. purtând un fascinator sau un pulover festiv vor răspândi bucurie și vor arăta o afacere grijulie și fericită. Ambele vă pot ajuta să ajungeți la un public mai larg.

Hashtag-urile sunt un instrument la îndemână pentru a vă extinde baza de clienți, așa că alegeți-le pe cele potrivite care nu numai că ar menționa această perioadă, de exemplu #cybermonday, dar care să vă reprezinte afacerea și serviciul #handmadewithlove. De asemenea, puteți folosi social media pentru a anunța promoții speciale și pentru a oferi bucurie de Crăciun comunității dvs. online.

  1. Creați o campanie publicitară
    Cumpărătorii cumpără doar de la magazinele online/înalte străzi despre care știu; fapt! De aceea, publicitatea este atât de importantă. Pentru ca cumpărătorii să cumpere de la dumneavoastră, trebuie să vă cunoască marca. Puteți construi o conștientizare a mărcii prin crearea unei campanii publicitare și prin răspândirea cuvântului despre afacerea dvs. Concentrează-te pe promovarea unui singur produs, a unei oferte speciale sau a mărcii tale ca întreg.

Cel mai bun mod de a răspândi cuvântul înainte și în timpul acestui sezon aglomerat este să faceți publicitate atât cu ajutorul mediilor digitale, cât și al celor tipărite. Cu acest mix de media, veți ajunge la mai mulți ochi într-un timp mai scurt.

Promoțiile sunt una dintre cele mai bune modalități de a-i entuziasma pe cumpărători să cumpere. Pentru a încuraja cumpărătorii să cumpere, creați un plan detaliat al vânzărilor, reducerilor și ofertelor dvs. pe planificatorul pe care l-am menționat la punctul 1. Pregătire, pregătire, pregătire, pregătire. Promovați aceste vânzări prin intermediul listelor de e-mail conforme cu GDPR, al rețelelor de socializare și al publicității digitale în următoarele două luni pentru a conduce cumpărătorii către site-ul dvs. web. Chiar dacă este vară, planificați acum și puneți în aplicare în orice moment de la sfârșitul lunii august! Nu este prea devreme pentru a începe promovarea.

9 .Actualizați-vă informațiile
Acest lucru poate părea elementar, dar înainte ca lucrurile să se aglomereze, asigurați-vă că v-ați actualizat numărul de telefon, adresa fizică și adresa de e-mail de pe site-ul dvs. web, conturile de social media și orice alte listări pe care afacerea dvs. le-ar putea avea. Sunt șanse să aveți câțiva clienți care vor încerca să vă contacteze în această perioadă.

Este imperativ să vă asigurați că aveți un proces solid de asistență clienți pentru întrebări, retururi, defecțiuni, livrări lipsă etc. Și asigurați-vă că funcționează! Reputația dvs. este în joc, iar războinicii tastaturii se grăbesc să își scrie nefericirea și experiențele!

  1. Implică întreaga echipă
    Desigur, munca în echipă nu aduce beneficii doar afacerii dvs.; de asemenea, poate stimula moralul și camaraderia, poate crește satisfacția profesională și poate ajuta echipa dvs. să își extindă abilitățile și să își ridice profilul.

Împuternicirea unei echipe pentru a deține anumite date cheie în această perioadă aglomerată oferă oamenilor mai multe oportunități de a-și elibera ideile creative și le crește sentimentul de apartenență. Nu uitați să le împărtășiți rezultatele, învățămintele și să îi faceți să planifice „data viitoare” îi poate motiva pozitiv să își depășească obiectivele.

Și cu asta încheiem cei 10 pași pentru a vă ajuta să vă pregătiți afacerea pentru cel mai aglomerat sezon de cumpărături!

Mult noroc în pregătirea, planificarea și implementarea acestora.
Nu uitați, este atât de ușor să ne contactați pentru orice cerințe pe care le aveți pentru ambalaje din carton ondulat personalizate, durabile și de calitate.

Pentru a va face o idee despre cat ar costa ambalajele dvs. am creau un calculator de preţuri pentru cutii din carton, tot ce trebuie sa faceti este sa introduceti detelii referitoare la lungime, latime, inaltime, tip de carton si aflati pretul orientativ.

Aveți nevoie de ajutorul unui expert?
Spuneți-ne ce trebuie să împachetați și lăsați echipa noastră prietenoasă de experți să vă ghideze printre opțiuni pentru a găsi ceea ce este potrivit pentru dumneavoastră, contactați-ne acum:

DINOSANS SRL
Comuna Şoimuş nr. 410 C2, incinta Târg Auto
Şoimuş, Romania
www.dinosans.ro/cotact
Telefon: 0749155000
office[arond]dinosans[punct]ro

Source