Motivi lanseaza pe platformele digitale din toate tarile unde este prezent MOTIVI LO(VE)FT, o poveste despre dragoste, prietenie, glamour și feminitate. Viața reală și social media sunt conectate intr-o intriga care pune in lumina tendintele momentului si stilul de viata social la care am putut doar visa in ultimul an. Urmărește aventurile protagonistelor Giulia, Bea, Ilaria și Laura și trăiește toate emoțiile unei Motivi Girl!
Proiectul MOTIVI LO(VE)FT s-a nascut dintr-o confruntare directa cu urmaritorii si clientele brandului care au fost solicitate inca o data sa-si exprime gusturile si asteptarile printr-un sondaj specific.
Productia originala Motivi, insotita de un poster ad hoc, care, la fel ca seriile de televiziune, anunta un sezon plin de neprevazut, este sincronizata pentru vizualizarea pe diferite dispozitive.
4 episoade, 4 povesti ce au ca protagoniste actrite/ modele care dezvaluie diferitele nuante ale Motivi Girls – speciale, glamour, feminine si romantice- la fel ca si brandul fashion pe care il reprezinta.
Modelele, toate italiane, apar in serie cu numele lor adevarate pentru a da viata unor personaje autentice si irezistibile:
Giulia, MC la radio, intreprinzatoare, creativa si afidabila, de altfel si vocea narativa a seriei.
Bea- store manager super- fashionista, determinata si cateodata cinica.
Ilaria – chef, visatoare si timida dar realizata profesional, cu un restaurant propriu in oras.
Laura, sportiva grupului, antrenorul personal pentru o atitudine pozitiva, pragmantica si linistitoare.
Diverse prin natura lor, insa unite de aceleasi emotii si mod de a privi lumea, povestile incep intotdeauna intr-un loc iconic: un LO(VE)FT de mare prezenta scenica care alterneaza cu cadre filmate in aer liber devenind un decor ideal, dar si un loc de viata in care sa fim impreuna, sa ne distram, sa ne incredem si sa sarbatorim momentele petrecute impreuna.
Intsagram vs reality. Asistam la umanizarea unui brand de moda prin intermediul fetelor care isi poarta in dimensiunea digitala experientele, sentimentele si emotiile reale in care toate iubitoarele brandului Motivi ne putem regasi.
Prietene nedespartite care in fiecare episod vor spune o poveste speciala, cu un final deschis care va stimula participarea si interactiunea directa a publicului de acasa. Trebuie sa va dezvaluim si participarea unor influencers de moda care, episod dupa episod, isi vor invita urmaritorii sa comenteze episodul difuzat impartasind comentariile lor si incercand sa ghiceasca impreuna finalul.
Urmeaza sa fim martorii unei productii extraordinare care urmeaza formatul celui mai popular serial TV cu o campanie la 360 ° care, pe langa fazele de tachinare si difuzarea episoadelor, include initiative de jocuri in afara terenului, continut generat de utilizatori si shootinguri de moda in care protagonistele vor dezvalui finalul misterios al fiecarui episod.
Si nu se opreste aici: diferitele activari ale proiectului se vor desfasura pe pista dintre fizic si digital, in intre platformele sociale @motivifashionromania, site-ul web
( https://www.motivi.com/ro) si reteaua de 198 de magazine mono-brand MOTIVI din lume, din care 12 in Romania.