moda sustenabilamoda sustenabila

Tommy Hilfiger are plăcerea să anunțe lansarea videoclipului campaniei Classics Reborn care prezintă publicului cea mai nouă colaborare a brand-ului cu Shawn Mendes. Parteneriatul global, construit pe mai multe direcții, „Play it Forward” începe în vara anului 2022, va include look-uri personalizate pentru aparițiile lui Shawn din timpul turneului Wonder: The World, o donație de 1 milion de dolari din partea Tommy Hilfiger pentru a compensa impactul asupra mediului din timpul turneului mondial  și o colecție, realizată împreună, care va fi lansată în primăvara anului 2023. Colecția va prezenta stiluri de calitate reimaginate, cu un design circular, și în același timp inovații în reciclarea materialelor.

Ca o formă de omagiu față de istoricul muzical al brand-ului, în video îl vedem pe Shawn Mendes cântând la chitară un cover după piesa lui Bruce Springsteen, „Dancing in the Dark”, considerată imnul muzicii rock de la mijlocul anilor ’80. Această interpretare a fost înregistrată exclusiv pentru acest proiect. Într-o scenă, o bandană americană tricoloră se vede în buzunarul din spate al blugilor pe care îi poartă Shawn – tributul suprem adus look-ului pe care Springsteen îl avea în videoclipul original.
Videoclipul a fost filmat în Austin, Texas, avându-i ca regizori pe Craig McDean și Theo Stanley, și este plasat atât într-un peisaj natural, în aer liber, cât și într-un depozit.

Videoclipul Classics Reborn lansează noua campanie Classics Reborn, cu articole din colecția clasică Tommy Hilfiger din 1985, acum fiind produse cu materiale mai sustenabile. În video, Shawn poartă culorile clasice Tommy Hilfiger –  roșu, alb și albastru, inspirate de moștenirea americană a brand-ului. Aceste culori emblematice sunt de asemenea subtil integrate în elementele vizuale și design-ul set-up-ului.

În lunile următoare, mai multe detalii despre colaborarea „Play it Forward” vor fi distribuite pe canalele de comunicare Tommy Hilfiger și Shawn Mendes. Prietenii și fanii brand-ului TOMMY HILFIGER sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyXShawn, #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

CINE:    Cântărețul/compozitorul Shawn Mendes, directorul de creație Tray Laird, regizorii Craig McDean și Theo Stanley.

UNDE:            Pe toate platformele sociale și digitale Tommy Hilfiger, în magazin și pe OOH-uri digitale selectate.

CÂND:    16 Mai, 2022

LINK:                https://www.youtube.com/watch?v=4aZnxEAcsj0

Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com. PVH a achiziționat Tommy Hilfiger în 2010 și continuă să dezvolte o abordare care se concentrează pe dezvoltarea relevanței, prezenței și creșterii pe termen lung a brand-ului la nivel mondial.