Documentarul video Creative Chaos își propune să arate procesul de dezvoltare a campaniilor de brand în forma lui reală – un haos creativ cu stres, adeseori contra-timp, cu runde de feedback care nu se mai termină, dar și cu succes, cu colaborări valoroase și cu mult know-how. Într-un proiect amplu, cu multe componente și persoane implicate, grijile și anxietatea fiecăruia se intersectează cu dinamica dezvoltării campaniei. Iar documentarul urmărește, în același timp, atât partea umană, cât și pe cea profesională.

Video-urile nu se concentrează doar pe procesul intern din Minio Studio, ci la producție iau parte și clienții și partenerii – de la freelanceri, la agenții de media și talent. Niciun participant nu este actor, toți sunt persoane obișnuite ce au contribuit la campanie, ceea ce este un demers inedit și arată onestitate și vulnerabilitate.

Este primul proiect de acest tip de pe piața locală, iar prin această producție, Minio Studio își propune să arate că publicitatea nu este doar despre brainstorming și idei creative, ci și despre a obține rezultate prin multă muncă și prin planificare atentă pe toate componentele, de la strategie la producție, la media, la shopper.

Este un proiect foarte personal. L-am văzut ca pe un exercițiu de vulnerabilite și de profesionalism în același timp. Viața în publicitate este plină de aventuri, cu stres, cu interacțiuni ce pot fi obositoare. Dar să lucrezi în publicitate înseamnă și să fii alături de oameni grozavi, care muncesc cot la cot cu tine, să fii creativ, să găsești rapid soluții strategice și, la final, să te bucuri de rezultat. De multe ori, oricât de disciplinat lucrezi, apar noi situații la care trebuie să te adaptezi din mers. Și asta se vede și în seria Creative Chaos, care ne reprezintă atât de bine tocmai pentru că suntem o agenție specializată în a rezolva probleme de business”, a declarat Ioana Mucenic, CEO Minio Studio.

Primul case study din seria Creative Chaos urmărește unul dintre proiectele dezvoltate sub leadership-ul creativ Minio Studio: Gustare de TOP, realizat împreună cu Mondelēz și Macromex. Proiectul numit intern Trio/Snackology a venit cu provocarea de a combina într-o singură campanie 3 brand-uri: TUC, Philadelphia și Oreo, îmbinând în mod relevant teritoriile de comunicare ale acestora.

Seria Creative Chaos va prezenta mai multe campanii, sub forma unor episoade scurte de 3-4 minute.  Serialul poate fi urmărit pe site-ul minio.ro, câte un episod nou în fiecare săptămână.

Source