Azi, companiile trebuie sa isi recalculeze pozitia in piata si rezultatele livrate catre client, in asa fel, incat sa se adapteze nevoilor noului avatar de client digital. Majoritatea companiilor mari, care activeaza in domeniul comertului cu amanuntul, au ales sa isi creeze platforme online prin intermediul carora sa isi vanda produsele. Un aspect esential il reprezinta astfel, cresterea vanzarilor in mediul online. Si cum se poate realiza acest lucru, daca nu prin cresterea vitezei de reactie, atat in ceea ce priveste procesele tehnologice interne, cat si viteza partenerilor si a furnizorilor de a raspunde cat mai prompt la nevoile comerciantilor online. Viteza, este o trasatura a mediului online, unde totul se intampla cu rapiditate, si care este transpusa, asa cum e lesne de inteles, si in industriile care stau la baza proceselor din spatele scenei. In sectorul ambalajelor, viteza nu numai ca este esentiala, dar este si un factor al reusitei.

Explozia comertului online se traduce prin necesitatea disponibilitatii imediate a ambalajelor, care trebuie sa acopere o multitudine de forme si dimensiuni, astfel incat sa se muleze pe specificul cat mai multor industrii producatoare. Astfel, azi discutam nu numai despre variantele clasice de ambalare, dar si despre solutii adaptabile, care sa poata fi folosite pentru a impacheta si proteja produse care nu se incadreaza in dimensiunile standard, cunoscute. Asa s-a ajuns azi la o piata extrem de bine definita a ambalajelor, care imbina atat solutii clasice, precum cutiile, dar si modalitati conexe de ambalare, precum folia cu bule sau folia stretch, produse intrate pe piata relativ recent, prin anii 1970, dar devenite deja indispensabile. 

Pe langa adaptabilitatea industriei ambalajelor, discutam si despre o tot mai accentuata automatizare in procesele tehnologice, astfel incat companiile sa poate deservi nevoile clientilor online, cat mai rapid. Producerea de ambalaje intr-un mod atat de galopant, ridica si un mediu de business in care solutiile existente pe piata devin din ce in ce mai multe si mai specfice. De aceea, orice magazin care isi doreste sa vanda si online, trebuie sa investeasca si in parteneri de business care sa le asigure calea catre succes. 

Furnizorii de solutii de ambalare au devenit un element-cheie. Acestia trebuie sa reuseasca sa acopere cat mai mult din nevoile partenerilor lor, dar si sa isi demonstreze adaptabilitatea la contextual actual. Una dintre solutiile aparute pe piata este www.cartonescu.ro,  care ofera posibilitatea comandarii online a produselor de ambalare, simplu si rapid. Cartonescu isi doreste sa asigure necesarul de produse pentru firme mici si mijlocii, si sa fie o solutie completa, astfel incat clientii sa gaseasca toate produsele de care au nevoie sub acelasi acoperis. Ei comercializeaza atat solutii clasice de ambalare, precum cutiile, dar si plicuri de curierat. Site-ul aduce in atentia consumatorilor solutia 360, alegand sa comercializeze toate tipurile de produse destinate ambalarii – produse pentru securizarea marfurilor, precum folia cu bule sau cea stretch, produse preferate de multe ori cutiilor deoarece au costuri logistice mai mici. Extrem de populare in zilele noastre sunt si plicurile din plastic pentru curierat, o solutie castigatoare pentru produsele care nu sunt fragile si care au nevoie de costuri mici de transport. Buzunarele autoadezive pentru protectia documentelor pe colete, se regasesc, de asemenea, in portofoliul Cartonescu. Propunerea de produse vine si cu solutii de ambalare, precum pungile ziplock, dar si cu accesorii si produse conexe — cuttere, instrumente de scrie, cutite de taiere, dar si produse de fixare, precum lana de lemn, banda pentru legat etc.

Aparitia unor astfel de afaceri, precum Cartonescu, reprezinta dovada clara a faptului ca piata locala se adapteaza tendintei globale si ca face eforturi pentru a se alinia acestui context dinamic.

Source