JYSK, retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă, crede în continuare în viitorul magazinelor fizice, iar în următoarele 12 luni va deschide cel puțin 15 magazine noi. De asemenea, în următorii ani, retailerul și-a propus să reamenajeze toate magazinele inaugurate cu mai mult de trei ani în urmă, astfel încât acestea să fie modernizate și aduse la conceptul de design actual, Store 3.0.

Conceptul Store 3.0 a fost introdus în primăvara anului 2018. Începând de atunci, toate magazinele noi sunt amenajate după noul concept de design, care este mai modern și le permite clienților să se inspire mai ușor cu privire la amenajarea propriei case. Din cele peste 3000 de magazine JYSK din lume, 1000 sunt deja amenajate conform noului concept, urmând ca celelalte să fie modernizate în următorii ani. În România, din cele 106 magazine actuale, 50 sunt încă amenajate după conceptul vechi și urmează să fie modernizate.   

“JYSK crede cu tărie în viitorul magazinului fizic. Atunci când cumpără produse pentru casă, clienții caută mai întâi inspirație și sfaturi, apoi vor să testeze produsele și materialele, să verifice cum se simt atunci când stau pe o saltea sau pe o canapea. Bineînțeles, se pot inspira online și pot căuta sfaturi. Dar dacă vor să vadă produsele într-un spațiu care recrează o locuință, să ceară sfaturi personalizate și să testeze produsele, atunci vin în magazinul fizic. Vânzările online au crescut în perioada pandemiei, dar am observat că multor clienți le-a lipsit magazinul fizic. De aceea, ne-am propus ca în următorii ani, pe lângă magazinele noi pe care le vom deschide, să investim considerabil și în reamenajarea magazinelor care nu urmează noul concept”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.

Oferte speciale la JYSK Pipera Plaza, primul magazin modernizat

Primul magazin care a trecut prin procesul de modernizare este JYSK Pipera Plaza, inaugurat în anul 2016 în Șoseaua București Nord nr. 14, Voluntari.

În ultima lună, magazinul a fost reamenajat și adus la standardele moderne ale conceptului Store 3.0, iar pe data de 16 septembrie, începând cu ora 10.00, va avea loc evenimentul de redeschidere.

Pentru a sărbători redeschiderea, JYSK a pregătit o săptămână de oferte speciale, valabile doar în JYSK Pipera Plaza din Șoseaua București Nord nr. 14. Astfel, în perioada 16 – 22 septembrie 2021, clienții care vor vizita magazinul se vor putea bucura nu doar de noul design modern, care scoate mult mai bine în evidență produsele, ci și de reduceri de până la 75% la o selecție amplă de produse, printre care plăpumi, perne, saltele, mobilier de interior, lenjerii de pat, cearceafuri și obiecte decorative.  

Redeschiderile magazinelor modernizate vor continua în paralel cu expansiunea. JYSK are în plan cel puțin 15 magazine noi în următoarele 12 luni și caută în continuare spații de retail potrivite pentru conceptul retailerului scandinav.

“Căutăm în permanență spații pentru magazinele noastre, în orice oraș din România. Conceptul nostru de magazin presupune spații de minim 1400 mp, pe un singur nivel, de preferat la parter, cu acces facil pentru camioanele de 40 de tone. Ne dorim să ajungem în cât mai multe orașe noi și să fim în proximitatea cât mai multor clienți”, spune Hristu Geoge, Development Manager JYSK România.

Source