JYSK România a publicat raportul anual de activitate CSR, care trece în revistă inițiativele de sustenabilitate, investițiile în comunitate și activitățile destinate angajaților desfășurate în anul financiar 2021-2022.
Proiectele sunt structurate în patru secțiuni – Responsabilitate, Sponsorizări, Angajați și Store Activities – care includ cele mai importante activități desfășurate de JYSK în România între 1 septembrie 2021 și 31 august 2022.
“Să spunem că acest an a fost provocator pesemne că sună insuficient. Un an în care ne-am confruntat cu un război lângă granițele noastre, un an în care inflația și-a făcut de cap peste tot în lume – asta pe lângă tot ce a însemnat covid, restricții, limitări și alte lucruri de care nu vrem să mai auzim (…) Ce putem reține din acest an este că JYSK rămâne pe poziții și se dezvoltă în continuare. Nu putem controla epidemiile, nu putem influența războaie, nu putem alege dacă să avem sau nu crize, inflație, prețuri crescute la energie. Ce putem face, zi de zi, este să alegem cum facem lucrurile care țin de noi, cum ne comportăm cu ceilalți, cum alegem să răspundem provocărilor exterioare”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România, Bulgaria și Turcia, în deschiderea raportului.
Click pe infografic pentru a citi raportul anual JYSK România
Prima secțiune este dedicată acțiunilor pentru mediu și de combatere a schimbărilor climatice luate de JYSK în ultimul an, inclusiv Obiectivele de dezvoltare durabilă asupra cărora se concentrează compania scandinavă. Sunt prezentate parteneriate cu organizații non-guvernamentale dedicate protecției mediului, precum și inițiative interne de reducere a emisiilor de carbon și de educare a angajaților și publicului larg cu privire la colectarea selectivă.
În cea de-a doua secțiune sunt prezentate strategia de sponsorizări și rezultatele proiectelor de investiție în comunitate din ultimul an, realizate alături de parteneri precum Hope and Homes for Children România, UNICEF, Comitetul Național Paralimpic Român și Asociația Casa Bună.
Secțiunea trei se deschide cu descrierea Valorilor JYSK și a JYSK Leadership. Urmează prezentarea unor proiecte dedicate angajaților, printre care training-uri și activități care îi încurajează pe angajații JYSK să aibă o viață activă și sănătoasă.
Raportul se încheie cu secțiunea dedicată activităților din magazine, expansiunii și modernizării magazinelor deschise înaintea anului 2018.