Cu toate acestea, o agentie SEO de top, care se respecta ca entitate si totodata se raporteaza cu respect la domeniul sau de activitate ce, in zilele noastre, a devenit unul extrem de competitiv, vast si interdisciplinar, nu se rezuma la aceasta actiune ca la o simpla campanie de promovare online. Dimpotriva, specialistii agentiei vor canaliza toate eforturile lor comune spre a contura un intreg PROCES de optimizare, ingloband canale, tehnici si strategii de marketing digital conexe; deci, servicii integrate.
Pornind cu… inceputul, iata cateva insight-uri in acest sens, dezvaluite de o agentie SEO cu experienta:
• Optimizarea SEO in sine
SEO sau Search Engine Optimization, dupa cum precizam la inceput, presupune optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare; astfel incat Google, in speta, sa afiseze oferta brandului respectiv in prima pagina a rezultatelor sale (SERPs). Acest lucru va surveni, evident, in urma unei cautari benevole efectuate de catre utilizatorul de Internet, introducand in bara de search un anumit cuvant cheie sau o expresie de cautare targetat(a) de brandul in cauza.
Aceasta tehnica de e-marketing este un adevarat must pentru orice agentie SEO, in conditiile in care contribuie la cresterea traficului organic, ce ofera mult mai multe sanse si perspective comertului electronic de a obtine incasari si profit prin intermediul conversiilor generate (n.r. tranzactii incheiate pe site intre client si comerciant).
• Pozitionarea locala pe Google
Statistic vorbind, circa 45% din totalul de cautari efectuate utilizand gigantul american Google urmaresc, practic, obtinerea de informatii si rezultate cu relevanta locala. Dintre acestea, aproximativ 90% se concretizeaza printr-o interactiune efectiva intre client si companie, fie ca ne referim la un apel telefonic, la o vizita atenta a site-ului sau chiar la o vizita direct in locatie.
Asadar, optimizarea locala a site-urilor, fie ca sunt magazine exclusiv online sau pagini de prezentare a unor firme ce ofera diverse servicii, reprezinta de asemenea o viziune majora pentru orice agentie SEO care priveste lucrurile in ansamblu si urmareste rezultate cat mai concrete si palpabile.
In acest scop, conteaza foarte mult modul in care brandul interactioneaza cu utilizatorii, in functie de specificul cultural si alte criterii similare, prin crearea unui continut de calitate cat mai relevant, a unei campanii de comunicare care sa starneasca interes si review-uri pozitive. Practic, clientul trebuie pus pe primul loc, urmand ca brandul sa se „pozitioneze” cat mai aproape de el, prin intermediul specialistilor cu care colaboreaza.
• Campaniile PPC / Google Ads
Nu in ultimul rand, nu trebuie scapat din viziunea specialistilor moderni nici faptul ca, integrate corespunzator, campaniile PPC (Pay Per Click) pot mari rata de conversie, conlucrand cu serviciile clasice oferite de o agentie SEO.
„Campaniile Google Ads / PPC iti pot aduce trafic instant indiferent de context, dar mai ales daca afacerea ta se afla la inceput de drum in mediul digital. De aceea, deseori ele pot fi tratate atat ca un boost, cat si ca o modalitate de sustinere a eforturilor de promovare SEO.”
iAgency.ro