AxA Cont este o astfel de firma care ofera servicii specializate de infiintare firma Timisoara, pentru ca dorinta de a avea propria afacere sa prinda contur. Care sunt procedurile de urmat pentru a aduce la viata visul de a avea firma ta?

Ce presupune infiintarea unei firme?

Iata care sunt pasii care trebuie parcursi pentru a infiinta firma, dar si ce trebuie sa faci mai departe pentru o buna organizare a acesteia.

Pentru inceput trebuie identificata forma juridica potrivita. Poate fi SRL sau PFA – afla pe axacont.ro mai multe legate de acest aspect. Spre exemplu, daca te intereseaza un SRL, adica o societate cu raspundere limitata, aceasta forma de organizare a activitatii comerciale pe care o ai in plan reprezinta alegerea celor mai multi antreprenori, datorita beneficiilor cu care vine la pachet:

*obligatiile sociale reprezinta o raspundere pentru asociati numai in limita aportului lor

*un plafon minim stabilit de lege pentru capitalul social este de 1 leu. Recomandarea specialistilor este suma de 200 ron, pentru ca impartirea partilor sociale sa fie corespunzatoare.

*initial esti neplatitor de TVA – acesta poate fi achitat la cerere sau la depasirea plafonului de TVA in valoare de 300 000 lei

Dupa ce specialistii AxA Cont au primit datele de care este nevoie pentru a pune totul in miscare, iata care sunt etapele ce le vor parcurge.

→ rezervarea denumirii societatii

→ executarea unui contract de sediu

→ stabilirea capitalul social (contul curent se deschide dupa infiintarea societatii)

→ identificarea codurilor CAEN

→ intocmirea documentele pentru inmatricularea societatii

→ intocmirea actele pentru notar: trebuie o procura notariala/imputernicire pentru delegatul societatii AxA Cont in vederea depunerii dosarul, dar si pentru a-l ridica ulterior de la ORC.

→ depunerea dosarul la Registrul Comertului si  ridicarea actelor societatii ulterior.

Clientul va fi informat in decursul intregului proces, prin e-mail, programe alese de clienti sau pe alte cai. Pentru orice intrebare suplimentara acestia vor oferi un raspuns satisfacator.

Asadar, totul – incepand de la redactarea documentelor, intocmirea dosarelor, efectuarea unei programari la notar si pana la depunerea, respectiv ridicarea actelor de la ONRC, va fi realizat de AxA Cont.

In general, pentru o astfel de actiune, Oficiul National al Registrului Comertului solicita un numar de 17 documente pentru dosar. In schimb, cu ajutorul oferit de societatea mentionata, inregistrarea unei noi firme se realizeaza cu 3, si anume cu CI asociati, trei variante de denumire pentru societate si dovada sediului social, care se face prin contractul de vanzare-cumparare, respectiv prin extras de carte funciar.

Mai multe informatii despre acest subiect, dar si despre alte servicii relevante gasesc cei interesati pe site-ul oficial axacont.ro.

Source