Jocul replică experiența unui proprietar de magazin online, după conceptul sales funnel / pâlnie de vânzări.
Fiecare jucător este un antreprenor ce deține un magazin online (reprezentat printr-un funnel de vânzări), prin care trebuie să ghideze clienții (pionii), pornind din centrul tablei de joc (Piață).
Mecanismul este similar cu al altor jocuri de masă: se folosesc zaruri și cărți pentru ca pionii aleși să înainteze spre finish.
GoFunnel poate fi jucat de 2, 3 sau 4 persoane, cu vârste cuprinse între 14 ani și 100+.
GoFunnel, The eCommerce Game
Cu peste 15 ani experiență în piața de eCommerce din România, echipa Gomag a decis sa creeze un nou instrument de învățare prin joacă.
GoFunnel a fost creat în primul rând pentru cei cu spirit antreprenorial și studenți, astfel încât serile de joc să combine relaxarea cu diverse concepte din industrie, din care pot descoperi noi strategii sau idei pentru proiectele lor.
De asemenea, e o activitate interesantă pentru teambuilding.
Însă board game-ul poate fi jucat de oricine, indiferent de meseria de zi cu zi.
Altfel spus, nu trebuie să ai încă 3 prieteni antreprenori (proprietari ai unor afaceri) cu care să te întâlnești pentru a-l juca. E la fel de ușor de înțeles și folosit pentru întâlnirile de joc cu familia sau partenerul de viață.
Acesta este și scopul pentru care a fost creat: să îi familiarizeze pe cei care vor să își testeze abilitățile de antreprenor în online, cu aspecte și concepte din lumea afacerilor, cu precădere a celor eCommerce.
Dezvoltarea jocului a durat mai bine de 1 an, cu întruniri săptămânale și video calls, atunci când a fost nevoie.
De ce să joci GoFunnel
În primul rând, GoFunnel este un board game, în care te bazezi atât pe strategie, cât și pe noroc pentru a câștiga.
E suficient de previzibil pentru a putea fi jucat de oricine, fără să fie nevoie de un dicționar sau un calculator prin apropriere.
Apoi, pentru cei care sunt curioși de ceea ce se întâmplă în spatele unui magazin online, explicațiile de pe cărți conțin idei sau situații frecvent întâlnite în piață – despre care pot învăța mai mult, astfel încât să le folosească în propriile lor afaceri.
Jocul dezvoltă abilități precum spiritul competitiv, planificarea, performanța în luarea deciziilor și îmbunătățește abilitățile interpersonale.
GoFunnel poate fi comandat online din propriul magazin, dar si din Academia de eCommerce. Primele 200 de jocuri au un preț special pentru Early Bird, și vor fi livrate împreună cu alte surprize în colet.
Despre creatorii GoFunnel
În culise se află echipa platformei eCommerce Gomag și a platformei de educație Academia de eCommerce. Gomag este o platformă eCommerce de tip SaaS, ce poate fi închiriată pe baza unui abonament și pe care se dezvoltă peste 2000 de magazine online, din diferite nișe.
Platforma se diferențiază de concurență prin funcționalități native exclusive pentru piața românească, precum modulul de creare landing page, pop-up-uri, GoBots (automatizare), CRM, configurator temă și +140 de aplicații presetate.