Eliza Calciu-Șerban are o experiență relevantă în industria FMCG, lucrând de-a lungul activității sale pentru brand-uri precum Lay’s, Star, Ciuc Premium și Strongbow. Printre funcțiile ocupate enumerăm Marketing Manager, Integrated Marketing Communication Manager, Group Brand Manager, R&D Strategic Planning Manager, în cadrul unor companii de top, precum PepsiCo, Heineken și JT International. Ea este absolventă a Facultății de Relații Economice Internaționale din cadrul Academiei de Studii Economice din București și în vederea dezvoltării sale profesionale a urmat cursuri precum Ashridge London Business School “Leaders of the future”; IMD Business School Lausanne “Strategic Marketing in Action” & “Executing Brand Strategy”; MCE Brussels “Business Strategy for Managers”.

“Mă bucur să contribui la povestea brand-ului românesc etalon Napolact, care aduce zilnic în casele românilor produse cu tradiție, gust și calitate, așa cum se cuvine. Îmi doresc ca împreună cu echipa mea să continuăm să construim curajos pe valorile puternice pe care Napolact le-a dovedit de-a lungul timpului, cu accent pe inovație relevantă și dezvoltare. Mai mult, sunt entuziasmată să învăț din specificitățile industriei lactate, pentru a ajuta la dezvoltarea sustenabilă a afacerii FrieslandCampina în  România”, a declarat Eliza Calciu-Șerban, Director Marketing.     

# # #

Despre FrieslandCampina România

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. 

FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Campina și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.

Brandul local Napolact, cel mai iubit brand de lactate pentru copii, conform FORBES în ultimii ani, este un brand în plină dezvoltare și primul brand românesc de lactate în top 50 branduri românești, conform Biz.

Source