Mai mult decât atât, Julius Meinl își dorește să creeze o hartă a celor mai frumoși copaci din România și îi indeamnă pe iubitorii de natură să adauge pe hartă locația acestora. Campania se va desfășura de-a lungul a două luni, octombrie și noiembrie, și va fi reluată în primăvară.

„Distanțarea socială ne-a privat de acel sentiment de căldură a unei îmbrățișări, a unei strângeri de mână. Poate că deocamdată nu mai putem avea aceleași interacțiuni fizice cu prietenii, persoanele dragi nouă, dar natura ne-a rămas aproape. Se spune încă din cele mai vechi timpuri că îmbrățișând un copac, ne umplem de energie și bună dispoziție. Astfel, a venit momentul să ne întoarcem la natură, să găsim acel copac preferat dacă nu avem deja unul, să ne bucurăm de aerul curat,  de razele soarelui printre crengi, de frumusețea unui apus. A venit momentul să ne amintim de micile momente care aduc mari bucurii”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.

Harta celor mai frumoși copaci din România va fi disponibilă online gratuit și poate fi actualizată de oricine dorește să adauge un nou copac. Pe lângă localizarea copacului, userii pot adăuga inclusiv povestea copacului respectiv, tipul de copac, o fotografie cu acesta sau anul în care a fost plantat. Acest lucru se poate face inclusiv în cazul copacilor nou plantați.

Campania se desfășoară și pe Instagram, unde influenceri și oameni din toate colțurile țării postează fotografii lângă copacul preferat, sub hashtagul #Cofftree.

La nivel internațional, Julius Meinl, în parteneriat cu institutul austriac Jane Goodall, s-a angajat să planteze câte un copac în numele fiecărui client care cumpără produse certificate selectate din gama de cafea premium Julius Meinl pentru Ziua Internațională a Cafelei. Inițiativa este în colaborare cu Institutul Jane Goodall Austria, care conduce un proiect esențial de reîmpădurire în Tanzania – una dintre țările din care Julius Meinl se aprovizionează cu cafea.

 „Anul acesta Julius Meinl se concentrează asupra gesturilor mici care fac diferența. Și pentru că natura este mereu o sursă de inspirație, ne propunem să punem umărul la protejarea și conservarea ei. Julius Meinl s-a angajat să susțină munca de caritate remarcabilă a Institutului Jane Goodall Austria și prin această inițiativă își propune să planteze peste 12.000 de copaci, ca parte a proiectului de reîmpădurire din Tanzania”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.

Cei 12.000 de copaci plantați vor contribui la reîmpădurirea esențială, care ajută la îmbogățirea habitatului local și la construirea unei protecții mai bune pentru specii importante, cum ar fi cimpanzeii. Doar un singur copac va absorbi 60 kg de carbon în următorul deceniu. Acest mic act are potențialul de a face o mare diferență, compensând pentru echivalentul a 150 de milioane de cafele[1].

Ziua Internațională a Cafelei aduce la viață filosofia lui Julius Meinl conform căreia momentele mici fac diferențe mari și angajamentul față de responsabilitățile lor sociale și ecologice. Julius Meinl se angajează în continuare să facă schimbări semnificative pentru a combate criza climatică.

 

Despre Julius Meinl

Julius Meinl este o afacere de familie, austriacă, de succes internațional și este ambasadorul îndrăgitei Culturi a Cafenelei Vieneze de mai bine de 150 de ani. Succesul global al Julius Meinl se bazează pe valorile tradiționale: cinci generații de experiență în cafea, produse premium și servicii excelente oferite clienților. Julius Meinl inspiră și astăzi oameni din întreaga lume, la fel cum făcea cu poeții de altădată în cafenelele vieneze. Restaurante și clienți din sectorul HoReCa din 70 de țări se bazează pe cafeaua și ceaiul Julius Meinl. Compania se clasează deja în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 de țări, fiind lider de piață în hoteluri, restaurante și cafenele din Austria, CEE, țările din bazinul Mării Adriatice și Rusia.

Julius Meinl în cifre

Peste 1000 de angajați la nivel mondial;

Înființată în 1862Prezență pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;

Lider de piață în Austria, Rusia, țările adriatice, CEE, Romania și DubaiAproximativ 50.000 de clienți la nivel mondial;

Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);

Cifra de afaceri anuală în 2019: 186 milioane de euro

[1] Pe baza a 10 g de cafea per ceașcă, emisiile medii de CO2 sunt de 0,94 kg de carbon pe 1 kg de boabe începând cu 2018.

Source