Top 6 motive pentru care site-ul tău are nevoie de optimizare

Procesul de optimizare a site-urilor web înglobează o serie de activități, de la crearea, editarea, actualizarea conținutului și până la indexare, plus multe altele. Care sunt avantajele pe care optimizarea site-ului le asigură afacerii tale?

Creșterea traficului

Vizitatorii se pot transforma ușor în viitorii tăi clienți, folosind motoarele de căutare pentru a obține ceea ce le oferi tu. 

Traficul organic crește numărul de vizitatori

Traficul organic vizează acea categorie de utilizatori care îți accesează site-ul din motoarele de căutare. Cu cât îți optimizezi mai bine site-ul, cu atât crești șansele de a fi vizibil mai sus în motoarele de căutare, atunci când utilizatorii tastează anumite cuvinte cheie care au legătură cu produsele și serviciile oferite de tine.

Optimizarea favorizează cifra vânzărilor

Atunci când utilizatorii au nevoie de un anumit produs ori serviciu, ajung pe site-ul tău prin intermediul cuvintelor cheie din motoarele de căutare. Astfel, clienții vor veni direct la tine, iar ție îți mai rămâne doar să vinzi.

Îmbunătățirea imaginii publice

Utilizatorii motoarelor de căutare au încredere în Google, așadar prin faptul că site-ul tău este vizibil pe prima pagină de căutări, oferi credibilitate potențialilor clienți. Studiile arată că aproximativ 70-80% dintre consumatori se documentează în prealabil pentru a beneficia de cele mai bune produse și servicii.

Depășești concurența

Optimizarea site-ului implică automat un număr mai ridicat de click-uri, care la rândul lor generează creșterea vânzărilor și mai multe venituri.

Câștigi clienți și economisești bani

În mod cert, serviciile de optimizare site implică anumite costuri aferente, dar cu mult mai avantajoase în comparație cu alte servicii de publicitate. SEO reprezintă o investiție inteligentă care va adăuga cu timpul valoare afacerii tale, datorită unui site bine pus la punct și o cotă ridicată a traficului organic.

Ce beneficii oferă SEO prin comparație cu publicitatea plătită?

Publicitatea plătită este o strategie cu rezultate imediate pentru ridicarea numărului de clienți. În schimb, SEO este o strategie cu rezultate vizibile în timp. De exemplu, poți crea un content interesant azi, dar care să aibă același efect și peste ani de când a fost publicat.

Cu cât investești mai multe resurse financiare, de timp și energie în procesul de optimizare a site-ului tău, cu atât mai mult îl vei menține în fruntea motoarelor de căutare. Dacă dorești să experimentezi influența benefică a unei strategii SEO bine pusă la punct, solicită suportul echipei Fujix Optimization. Pentru detaliile care te interesează, consultă paginile noastre https://www.facebook.com/fujixoptimization/, sau https://www.linkedin.com/company/fujix-optimization/.

Source