Distributia este o activitate complexa care integreaza multe procese, cum ar fi depozitarea, returnarile, transportul, ambalarea, manipularea, echipamentele etc. Aceste procese impun companiilor sa se adapteze rapid si sa isi schimbe vechile metode de management pentru a face fata noilor provocari, o astfel de solutie fiind sistemele ERP pentru distributie.

Intr-adevar, companiile care activeaza in sectorul distributiei trebuie sa fie mai eficiente in fata cerintelor acestei activitati, care constau in principal in asigurarea disponibilitatii produselor la diferitele puncte de vanzare si in oferirea accesului consumatorilor la o gama larga de bunuri la preturi rezonabile si competitive in termenul prevazut.

Dar ce este un ERP si la ce este folosit intr-o companie de distributie?

ERP inseamna Enterprise Resource Planning (Planificarea resurselor intreprinderii) si este o solutie software modulara care leaga diferitele departamente si functii ale unei companii, permitandu-le sa lucreze impreuna intr-un mod colaborativ si eficient. Astfel, companiilor isi pot gestiona intreaga activitate printr-o singura solutie.

Un astfel de soft pentru distributie reuneste toate datele companiei intr-un singur loc pentru a fi usor de accesat, ceea ce creste productivitatea si profitabilitatea. Intr-adevar, ERP ofera o multitudine de avantaje care determina companiile de toate dimensiunile si activitatile sa investeasca in acest tip de solutie.

ERP pentru distributie | soft pentru distributie | AttoSoft.ro

ERP pentru distributieCaracteristicile solutiilor ERP pentru distributie

In mod obisnuit, solutiile ERP specializate pentru distributie ofera o vizibilitate imbunatatita a tuturor operatiunilor de afaceri, sunt solutii software la cheie si sunt eficiente in optimizarea proceselor de afaceri.

Un ERP specializat pentru activitatea de distributie poate gestiona intregul lant de aprovizionare, inclusiv relatiile cu clientii, comenzile, furnizorii si achizitiile. Sistemele ERP de distributie dezvoltate de AttoSoft.ro pot gestiona si toate celelalte departamente ale companiei, cum ar fi departamentul financiar, departamentul de resurse umane, departamentul de vanzari etc. In loc sa fie folosit un instrument pentru departamentul de vanzari, un instrument pentru gestionarea stocurilor si un altul pentru distributie, acestea pot fi inlocuite cu un singur software care gestioneaza toate aceste sarcini.

Prin urmare, orice afacere din sectorul de distributie trebuie sa foloseasca softuri specializate, pentru a tine pasul cu noile tehnologii si schimbari din domeniu.

Source