SEO este important pentru afaceri, deoarece ofera organizatiilor vizibilitatea de care au nevoie pentru a atrage clientii in aceasta era digitala. Optzeci si unu la suta dintre clienti si 94% dintre cumparatorii B2B vor efectua cautari online inainte de a face o achizitie, astfel ca marcile care nu au o prezenta online puternica se vor gasi in spatele concurentei.

O strategie SEO puternica va permite brandurilor sa-si pozitioneze site-ul si continutul lor pe SERP-uri pentru cuvinte cheie relevante, astfel incat sa poata atrage atentia clientilor potentiali si sa ii aduca in palnia de vanzari.

Ce este SEO?

SEO descrie strategia pe care brandurile o folosesc pentru a face continutul lor mai atragator pentru motoarele de cautare. Vizitatorii care navigheaza pe site-uri prin acest canal sunt denumiti trafic organic sau trafic SEO. Desi nimeni nu cunoaste algoritmul exact al Google, printr-un studiu atent, profesionistii SEO au reusit sa descopere o serie de factori diferiti care par sa afecteze clasamentul site-urilor. Ne referim la acesti factori ca SEO fie pe pagina, adica strategii pe care le implementati pe propriul site web; si SEO in afara paginii, adica tehnici pe care le implementati pe proprietatea web principala.

O strategie SEO bine dezvoltata va include atat SEO On-Page, cat si Off-Page

Pentru SEO On-Page, acesta va include producerea de continut legat de cuvinte cheie de mare valoare si apoi optimizarea continutului pentru a se asigura ca robotii din motorul de cautare inteleg mai bine relevanta website-ului. Aceasta inseamna sa fiti atenti la etichetele de titlu, etichetele alt, meta descrieri, adresa URL si plasarea cuvintelor cheie.

Pentru SEO Off-Page, continutul va face legatura si cu continut adecvat atat pe site-ul, cat si in afara acestuia. Brandurile trebuie sa dezvolte strategii pentru a atrage backlinks pentru a conduce trafic pe website si a creste in clasamente. Puteti realiza acest lucru prin promovarea continutului pe diverse platforme, cum ar fi prin postari de invitati, social media sau prin sindicarea continutului.

De ce este important SEO?

Google analizeaza o varietate de factori diferiti atunci cand determina clasamentul site-urilor web care apar pe SERP-urile lor. Ei doresc sa gaseasca continut relevant pentru interogarea utilizatorului, dar care pot fi, de asemenea, de incredere pentru a oferi valoare cititorului. Cand continutul se claseaza foarte mult pe SERP, are sanse mult mai mari de a atrage clickuri si atentie decat continutul clasat mai jos. Se estimeaza ca 30% din clickuri vor merge la rezultatele cautarii din pozitia 1 pe SERP, scazand la 12% in pozitia a treia. In partea de jos a paginii, site-urile aflate in pozitie in noua si zece primesc doar aproximativ 2% din clickuri. (Smart Insights 9/2016)

Diferenta dintre site-urile de top si cele inferioare indica in mod clar ca marcile care doresc atentie de la clientii online trebuie sa-si consolideze clasamentul. Ecosistemul digital devine rapid o parte esentiala a palniei de vanzari pentru aproape toate intreprinderile. In 2016, pentru prima data, au fost facute mai multe achizitii online decat in ​​magazine (United Parcel Service Inc). Aproape jumatate din comerciantii de retail spun, de asemenea, ca clientilor le place sa cerceteze online, chiar daca ajung sa cumpere intr-un magazin. Brandurile trebuie sa acorde atentie SEO, pentru a se asigura ca ponderea lor de voce si vizibilitate pentru clienti nu este compromisa.

SEO a devenit o componenta critica pentru succesul online al intreprinderilor. Cei care doresc sa se asigure ca organizatiile lor au o prezenta puternica si sunt gata sa se angajeze pe clientul modern trebuie sa investeasca in invatarea SEO si sa devina experti in domeniu . In plus, daca doriti servicii seo profesionale trebuie sa analizati cat mai multe agentii SEO, pentru a va asigura ca faceti o alegere buna.

Source