Stoian Ciprian, Fondator Agentia OneMedia X Group va explica in acest articol de ce este important continutul de tip evergreen pentru optimizarea SEO a unui site.
Ce este continutul evergreen in SEO?
Continutul de tip evergreen este acel continut optimizat pentru a ramane relevant si pentru a genera trafic constant timp de luni sau chiar ani la rand.
Acest tip de continut nu are o data de expirare si este axat pe subiecte de care oamenii vor fi interesati si in anii urmatori.
Exemple de subiecte evergreen:
-Cum sa slabesti?
-Modalitati de a gati pui
-Modalitati de a genera venituri pasive
-Cum construiesti un blog?
Pentru astfel de subiecte, anotimpul sau anul in care ne aflam devine irelevant. Mereu vor exista oameni care sa caute continut pe aceste subiecte.
Tipul acesta de continut contribuie semnificativ la cresterea vizibilitatii unui site in motorul de cautare si este o modalitate relativ usoara de a genera trafic organic din Google.
De exemplu, daca cauti in Google: „marketing imobiliar”, vei gasi nu unul, ci doua link-uri diferite in primele 2 rezultate organice, pe care eu le-am pozitionat acolo.
In acelasi timp, continutul evergreen te ajuta sa imbunatatesti expertiza, autoritatea si credibilitatea site-ului in Google.
Google recunoaste importanta informatiilor oferite de o persoana calificata si daca demonstrezi ca ai expertiza in industria ta, poti sa-ti cresti sansele de a obtine un loc bun in top 3 rezultate organice din motorul de cautare.
Si cum acest tip de continut nu se demodeaza nicioadata, poti contribui la educarea potentialilor clienti, in timp ce iti pozitionezi site-ul / afacerea sau chiar pe tine ca expert in domeniul de activitate.
De asemenea, nu uita sa construiesti link-uri interne din fiecare articol de tip evergreen catre paginile cele mai importante din site pe cuvinte cheie relevante si din alte articole catre articolele de tip evergreen.
Stoian Ciprian, Fondator Agentia OneMedia X Group & Specialist Optimizare SEO cu peste 8 ani experienta pe piata din Romania si Germania:
“Identifica topicurile / subiectele care conteaza pentru audienta pe care doresti sa o targetezi. Foloseste cuvintele cheie utilizate de audienta respectiva atunci cand cauta ceva in Google si nu uita sa actualizezi continutul ori de cate ori consider ca informatia este invechita!”
Vrei sa afli daca afacerea ta se poate baza pe continut evergreen in campania de SEO? Intra pe omagency.ro si cere o oferta personalizata pentru continut evergreen.