Vom vedea de aceasta data cum se poate obtine profit, intr-un birou de traduceri in urmatoarea perioada. De asemeni, veti vedea care este cea mai scurta modalitate de a ajunge ca agentia de traduceri sa devina profitabila, pentru anul 2021.

Cum poate obtine profit un birou de traduceri in anul 2021?

Ca antreprenori, cu totii traim in aceasta perioada vremuri mai grele. Din pacate, pandemia a reusit sa puna la pamant foarte multe domenii de activitate. In cazul agentiilor de traduceri, foarte multe dintre ele nu au reusit sa ramana pe piata.

cum fac profit in 2021 in traduceriNu vom mai pierde timp cu polologhii si cu lucruri pesimiste. Asa ca vom trece direct la subiect.

Reduceti costurile pe cat de mult posibil

Marea problema pentru o agentie de traduceri din orasul Bucuresti, va fi costurile administrative foarte mari. Aici, sunt chirii, salarii si alte costuri care depasesc cu mult asteptarile. Deci in anul 2021, fiecare amanunt va conta, din pacate.

Eliminati spatiul fizic inutil din biroul de traduceri

Daca aveti un spatiu foarte mare, incercati pentru anul 2021 sa va mutati intr-un loc mai mic. S-ar putea ca toate planurile pe care le aveati in ceea ce priveste evolutia companie sa nu se indeplineasca in anul ce va urma. De aceea, elementele inutile vor trebui taiate de pe lista.

Un birou de traduceri poate functiona destul de lejer, doar cu doua camere. Incercati sa mutati activitatea intr-un loc mai mic, pentru a avea o chirie mai mica. Este de ajuns sa aveti o receptie si o sala de lucru, care poate fi folosita ca si sala de conferinta.

Cu toate acestea, va trebui sa stiti ca in momentul relocarii biroului, locatia noua va trebui sa fie in aceeasi zona.

De ce?

Daca acum agentia de traduceri este in zona Piata Romana, va fi normal ca viitoare locatie sa fie tot in aceeasi zona. Ati obisnuit clientii ani de zile cu aceasta locatie. Nu faceti ca aceasta schimbare sa fie drastica. Ramaneti tot in aceeasi zona, de unde ati si plecat!

Eliminati traducatorii care nu sunt productivi

In momentele de criza, fiecare individ va trebui sa inteleaga ca firma trebuie sa supravietuiasca. Si aici, nu ne referim la scaderi salariale, pentru ca nu va fi convenabil niciodata pentru un angajat. Dar, este normal sa credem ca in perioada de criza, comenzile vor fi mai putine.

Traduceri mai putine pentru un birou, inseamna mai putin de munca pentru traducatorii interni. De aceea, trebuie pastrati doar acei traducatori, care sunt performeri. Nu va fi loc in perioada ce urmeaza pentru invatacei sau pentru acei traducatori, care prefera 7 pauze de cafea. Anul 2021 vine cu mai putina munca. Prin urmare, tot ceea ce va fi neproductiv, va trebui sa dispara din ecuatie.

Ne cerem scuze ca venim cu asemenea sfaturi, dar din pacate o firma rezista de-a lungul timpului prin lucruri stricte.

Promovati biroul de traduceri pe cat mai multe canale

Promovarea va fi mama succesului in anul 2021, pentru biroul dumneavoastra de traduceri. Iar, daca nu va asigura succesul, cel putin va va mentine pe piata. Ganditi-va ca in momentele de criza, atat companiile mari, cat si cele mici, nu stiu ce inseamna promovarea. Toata lumea uita ca trebuie sa te promovezi, pentru a atrage clientela.

Pastrati sau cresteti bugetul de promovare pentru mediul online

90% din birourile de traduceri isi obtin clientii din mediul online. Bugetele pentru promovarea in mediul online din traduceri sunt de 3 ori mari in anul 2019, fata de anul 2020. Acest fapt inseamna ca foarte multi antreprenori din mediul traducerilor au uitat deja de promovare. Incercati sa tineti acelasi buget sau sa il cresteti pe cat de mult va permiteti.

Indiferent daca este Google Ads, Facebook Ads, Instagram si orice altceva fiti cat mai mult in fata clientului. Este un lucru elementar, care va aduce clienti constant. Daca reduceti bugetul in aceasta zona, va fi primul pas ce va va duce catre faliment.

Alegeti pentru biroul de traduceri platformele de promovare, care intr-adevar pot renta

Cand va spunem sa cresteti bugetul pentru promovarea biroului de traduceri nu va spunem sa o faceti orbeste. Mai mult de atat, trebuie sa va comunicam ca in situatiile de criza, nu toate platformele online aduc o conversie buna. Spre exemplu, Instagram-ul este mai mult pentru brand awarness. Nu se concretizeaza in foarte multi clienti, ci pur si simplu imprastie numele agentiei pe internet. Aceasta strategie se poate aplica in regim de criza economica, doar daca bugetul este considerabil mai mare.

Google Ads, aduce clientii catre biroul dumneavoastra de traduceri. Este cea mai scurta metoda de punct ochit, punct lovit. La fel sunt si multe alte platforme: Olx, LaJumate, etc. Desigur, ultimele doua enumerate functioneaza diferit in functie de fiecare luna in parte.

Trebuie sa vedeti ce functioneaza mai bine pentru dumneavoastra si sa vorbiti cu specialist in acest domeniu, pentru a face cele mai bune alegeri.

Deocamdata, acesta a fost articolul nostru. Ati urmarit: Cum poti obtine profit intr-un birou de traduceri in anul 2021. Va multimim ca ati ajuns cu noi pana la final!

Source