Pentru ca telefoanele inteligente sunt din ce in ce mai cautate si utilizate, ele au devenit o sursa importanta de gestionare a unor activitati. Cei mai multi au inlocuit utilizarea device-urilor clasice precum calculatoarele, cu smartphone-urile prin intermediul carora pot face aceleasi sarcini, dar mai simplu.

Odata ce ai inceput procesul de creare magazin online, va trebui sa ai in vedere inclusiv opttimizarea acestuia pentru mobil, fiind o modalitate critica prin care poti atrage noi clienti si vizitatori.

Iata 5 lucruri de care trebuie sa tii cont.

Opteaza pentru URL-uri scurte

O adresa lunga va fi greu de retinut, dar totodata poate necesita multiple redirectionari si, ca prin urmare, ele se vor incarca greu pe anumite dispozitive, pana la eventualitatea aparitiei unor erori. Site-ul trebuie sa atraga atentia inca din primele secunde. Astfel ca, durata de incarcare si afisare a unei pagini este esentiala. Un URL scurt poate facilita intregul proces si, in acelasi timp, accesatorilor li se va permite sa inteleaga clar si coincis scopul paginii. Va fi si usor de memorat la nevoie.

POP-up si reclame putine

Reclamele clasice si cele de tip POP-up pot fi intr-adevar o modalitate foarte buna prin care sa cresti durata unei vizite pe site sau prin care sa obtii un castig extra. Insa, ele pot deranja utilizatorii, cu atat mai mult daca ele sunt in exces si pericliteaza experienta de navigare. Poti apela la ele in continuare, asigurandu-te insa ca ele nu vor aparea la fiecare cateva secunde. In caz contrar, pagina va fi inchisa repede, iar utilizatorii vor evita o noua accesare.

Introdu informatie relevanta si succinta

Textele si descrierile lungi pot fi un plus din punct de vedere SEO si al dezvoltarii organice. Insa, vizitatorii nu vor fi de acord cu acest lucru, mai ales daca vor fi nevoiti sa citeasca adevarate povesti care nu le vor oferi informatia relevanta si caracteristica titlului. Asadar, asigura-te ca raportezi lungimea textului la relevanta ei si ca forma este cea mai scurta cu putinta. In medie, utilizatorii petrec pe un site un timp aproximativ de 3-5 minute, timp in care ar trebui sa descopere informatiile necesare, clar si coincis.

Posteaza imagini clare, optimizate fiecarui sistem de operare

Textul trebuie acompaniat si de imagini. Iar ca acestea sa fie de impact, trebuie sa fie de asemenea clare si la o dimensiune adecvata atat pentru a nu ingreuna navigarea, cat si pentru a capta atentia. Evita sa adaugi imagini care nu au nicio legatura cu subiectul prezentat, imagini mult prea mici sau cele de dimensiuni mari, la care utilizatorii vor trebui sa faca o serie de comenzi pentru a descifra mesajul.

Evita contactul fortat

Orice detinator al unei pagini isi doreste sa obtina mai mult trafic, mai multe accesari, sa-si creasca baza de date a persoanelor care isi fac un cont sau numarul de urmaritor. Insa, nu vei atinge rezultatul dorit daca vei forta navigatorii. Dimpotriva! Ca prin urmare, asigura-te ca oferi acces si persoanelor care doresc inainte de toate sa analizeze si sa testeze site-ul, urmand sa efectueze si o serie de interactiuni dupa ce s-au convins ca utilizarea site-ului in folosul propriu este prietenoasa si sigura.

Toate aceste aspecte le poti stabili si implementa cu ajutorul unor specialisti. Iar PMV Media iti pune la dispozitie toate resursele necesare la preturi accesibile.

Source